Browsing Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) by Subject "Motivated consumer behavior"
Now showing items 2-4 of 4
-
Η συμπεριφορά των παιδιών ως καταναλωτές ηλεκτρονικών παιχνιδιών
(2015-09-03)Η παρούσα έρευνα στόχο έχει να διερευνήσει τη συμπεριφορά των παιδιών – καταναλωτών στην περίπτωση της επιλογής και αγοράς ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Πιο συγκεκριμένα, οι τρεις στόχοι αυτής της έρευνας είναι να προσδιοριστούν ... -
Οι προσδιοριστικοί παράγοντες για την αγορά βιολογικού οίνου στην ελληνική αγορά
(2015-09-07)Στόχος της παρούσης μελέτης είναι να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους που οδηγούν τους Έλληνες καταναλωτές στην αγορά βιολογικού οίνου. Η παρούσα έρευνα θα είναι επισκοπική, καθώς η ερευνήτρια θα διεξάγει πρωτογενή ... -
Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών, πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή
(2015-09-08)Αντικείμενο έρευνας της παρούσας Διατριβής αποτελεί η μελέτη και κατανόηση των στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών καθώς και το πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες ...