Πλοήγηση Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English) ανά Συγγραφέα "Φωτιάδης, Θωμάς"
Αποτελέσματα 29-32 από 32
-
Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing Plan) στην κατασκευαστική εταιρία ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕ
Χατζηιωακειμίδου, Μακρίνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-12)Η παρούσα διατριβή έχει ως αντικείμενο τον σχεδιασμό του πλάνου μάρκετινγκ της εταιρίας ΧΑΤΖΗΙΩΑΚΕΙΜΙΔΗΣ ΑΒΕΤΕ στην εγχώρια και διεθνή αγορά. Σκοπός της διατριβής είναι να παρουσιάσει το κατάλληλο σχέδιο δράσης για την ... -
Το Green Marketing στον κλάδο της Κλωστοϋφαντουργίας: Η πράσινη επιχειρηματική φιλοσοφία συνυφασμένη με την κερδοφορία
Σφέτσια, Ευτέρπη (2015-07-21)Η εξέλιξη του Πράσινου Μάρκετινγκ οφείλεται στο ενδιαφέρον για ενσωμάτωση του περιβάλλοντος στην πρακτική και τις αρχές του μάρκετινγκ, από τη δεκαετία του 1970. Παρόλο που το μάρκετινγκ, έχει κατηγορηθεί ως το κύριο κακό ... -
Το πράσινο Marketing. Μελέτη περίπτωσης: Οι χοιροτροφικές επιχειρήσεις της Ηπείρου
Χρήστου, Κωνσταντίνος (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Η παραγωγή χοίρων στις χώρες του ΟΟΣΑ εγείρει ορισμένες πολιτικές προκλήσεις όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιώσιμης γεωργίας. Το χοιρινό κρέας αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% της παγκόσμιας ... -
Το φαινόμενο του ηθικού καταναλωτισμού (Ethical Consumerism) ή της ηθικής κατανάλωσης (Ethical Consumption) για το μάρκετινγκ. Διεξαγωγή έρευνας για τους παράγοντες που επηρεάζουν και συνέπειες που απορρέουν από αυτό
Λιάπουρα, Συμεώνα (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2020-05)Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διατριβή έχει ως στόχο τη διερεύνηση της έννοιας του φαινομένου του ηθικού καταναλωτισμού στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η παρούσα έρευνα προσπαθεί να διευρύνει τη γνώση γύρω από το φαινόμενο αυτό και ...