Πλάνο μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα ακινήτων spotcasa.com.
Abstract
Η παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει ένα Πλάνο Μάρκετινγκ για την νεοσύστατη ιστοσελίδα ανάρτησης ακινήτων Spotcasa.com. Ο τομέας των ακινήτων είναι πολύ ανταγωνιστικός όμως υπάρχει η ευκαιρία για διαδικτυακή προβολή εφόσον είναι ελάχιστες οι ιστοσελίδες που ασχολούνται με την ανάρτηση ακινήτων.
Στο Κεφάλαιο 2 γίνεται μια εισαγωγή και ανάλυση του τομέα των ακινήτων. Γίνεται μια παρουσίαση του μακροπεριβάλλοντος και μακροπεριβάλλοντος της Spotcasa.com, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η ανάλυση PEST, ανάλυση ανταγωνιστών, η θεωρία του Porter και η ανάλυση SWOT. Παράλληλα, γίνεται μια παρουσίαση της πρωτογενής και δευτερογενής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό την συλλογή πληροφοριών που θα βοηθήσουν στο καθορισμό του πλάνου μάρκετινγκ.
Το Κεφάλαιο 3 επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ, βασισμένο στις πληροφορίες που συλλέξαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο. Αυτό το κεφάλαιο αποτελεί τον πυρήνα της διατριβής και αναλύονται οι στόχοι του πλάνου μάρκετινγκ, η τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς, η τοποθέτηση στην αγορά και το μείγμα μάρκετινγκ της υπό εξέτασης εταιρείας.
Το επόμενο Κεφάλαιο παρουσιάζει ένα κατά προσέγγιση προϋπολογισμό για το πλάνο μάρκετινγκ που προτείνεται στο Κεφάλαιο 3. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με προηγούμενους προϋπολογισμούς, εφόσον είναι νεοσύστατη εταιρεία, για αυτό γίνεται μια ανάλυση βάσει ενός αρχικού προϋπολογισμού για το μάρκετινγκ της ιστοσελίδας και βάσει της τιμολόγησης των διάφορων τύπων διαφήμισης και προβολής που προτείνεται στο πλάνο.
Η μελέτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της Βιβλιογραφίας και των σχετικών Παραρτημάτων.