Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρης
dc.contributor.authorΑποστόλου, Χαράλαμπος
dc.contributor.otherApostolou, Charalambos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-12-06T10:06:38Z
dc.date.available2019-12-06T10:06:38Z
dc.date.copyright2019-12-06
dc.date.issued2019-05
dc.identifier.otherΜΒΑ/2019/00715el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/4335
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει ένα Πλάνο Μάρκετινγκ για την νεοσύστατη ιστοσελίδα ανάρτησης ακινήτων Spotcasa.com. Ο τομέας των ακινήτων είναι πολύ ανταγωνιστικός όμως υπάρχει η ευκαιρία για διαδικτυακή προβολή εφόσον είναι ελάχιστες οι ιστοσελίδες που ασχολούνται με την ανάρτηση ακινήτων. Στο Κεφάλαιο 2 γίνεται μια εισαγωγή και ανάλυση του τομέα των ακινήτων. Γίνεται μια παρουσίαση του μακροπεριβάλλοντος και μακροπεριβάλλοντος της Spotcasa.com, χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως η ανάλυση PEST, ανάλυση ανταγωνιστών, η θεωρία του Porter και η ανάλυση SWOT. Παράλληλα, γίνεται μια παρουσίαση της πρωτογενής και δευτερογενής έρευνας που πραγματοποιήθηκε με σκοπό την συλλογή πληροφοριών που θα βοηθήσουν στο καθορισμό του πλάνου μάρκετινγκ. Το Κεφάλαιο 3 επικεντρώνεται στον σχεδιασμό και ανάλυση του πλάνου μάρκετινγκ, βασισμένο στις πληροφορίες που συλλέξαμε στο προηγούμενο κεφάλαιο. Αυτό το κεφάλαιο αποτελεί τον πυρήνα της διατριβής και αναλύονται οι στόχοι του πλάνου μάρκετινγκ, η τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς, η τοποθέτηση στην αγορά και το μείγμα μάρκετινγκ της υπό εξέτασης εταιρείας. Το επόμενο Κεφάλαιο παρουσιάζει ένα κατά προσέγγιση προϋπολογισμό για το πλάνο μάρκετινγκ που προτείνεται στο Κεφάλαιο 3. Δεν μπορεί να γίνει σύγκριση με προηγούμενους προϋπολογισμούς, εφόσον είναι νεοσύστατη εταιρεία, για αυτό γίνεται μια ανάλυση βάσει ενός αρχικού προϋπολογισμού για το μάρκετινγκ της ιστοσελίδας και βάσει της τιμολόγησης των διάφορων τύπων διαφήμισης και προβολής που προτείνεται στο πλάνο. Η μελέτη ολοκληρώνεται με την παρουσίαση της Βιβλιογραφίας και των σχετικών Παραρτημάτων.el_GR
dc.format.extentviii, 65 σ. ; 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜάρκετινγκ υπηρεσιώνel_GR
dc.subjectMarketing servicesel_GR
dc.titleΠλάνο μάρκετινγκ για την ιστοσελίδα ακινήτων spotcasa.com.el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis dissertation aims to present a Marketing Plan for the newly created Spotcasa.com property posting site. The real estate sector is very competitive, but there is an opportunity for online viewing as there are few sites that are involved in the posting of real estate. Chapter 2 introduces and analyses the real estate sector. A presentation of Spotcasa.com's macro environment and microenvironment are made using tools such as PEST analysis, competitor analysis, Porter's theory, and SWOT analysis. At the same time, there is a presentation of primary and secondary research conducted to collect information to help determine the marketing plan. Chapter 3 focuses on designing and analysing the marketing plan, based on the information we collect in the previous chapter. This chapter is the core of the dissertation and analyses the objectives of the marketing plan, market segmentation and targeting, market placement and marketing mix of the company under review. The next chapter shows an approximate budget for the marketing plan proposed in Chapter 3. It cannot be compared to previous budgets if it is a start-up company, so the analysis is made based on an initial budget for the marketing of the website and based on the pricing of the various types of advertising and projection proposed in the plan. The study is completed with the presentation of the Bibliography and the relevant Annexes.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record