Browsing Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek) by Subject "Θεατρική αγωγή"
Now showing items 10-16 of 16
-
Μια σκηνοθετική προσέγγιση του έργου Αυτός που λέει ΝΑΙ / Αυτός που λέει ΟΧΙ του Μπέρτλοτ Μπρεχτ από παιδιά της Δ' Δημοτικού εφαρμόζοντας τις τεχνικές του Μπρεχτ, της διερευνητικής δραματοποίησης του θεάτρου της επινόησης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2022-12)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι οι μαθητές της Δ’ Δημοτικού, μέσω πιο σύγχρονων μεθόδων διδασκαλίας του θεάτρου, να εκφραστούν συναισθηματικά, να καλλιεργήσουν την κριτική τους σκέψη, να αμφισβητήσουν. Άξονάς μας σε ... -
Ο Παπαδιαμάντης δραματοποιημένος
(2014-05-28)Η πρώτη μου συνάντηση με το έργο του Παπαδιαμάντη έγινε κατά την περίοδο των Γυμνασιακών μου χρόνων και οι έντονες βιωματικές εμπειρίες μέσα από την ανάγνωση των έργων του, ιδιαίτερα των χριστουγεννιάτικων διηγημάτων του, ... -
Προσέγγιση στο έργο του Νίκου Καζαντζάκη και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά, δια μέσου της θεατρικής αγωγής
(2015-02-12)Η παρούσα διατριβή μάστερ με τίτλο «Προσέγγιση στο έργο του Νίκου και της Γαλάτειας Καζαντζάκη για παιδιά δια μέσου της θεατρικής αγωγής» εκπονήθηκε από την Ψαρουδάκη Αγάπη (St.ID 11101017), φοιτήτριας του Μεταπτυχιακού ... -
Το θέατρο ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων του Δημοτικού Σχοελίου ως μέρος ολιστικής εκπαίδευσης των μαθητών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Σ’ αυτήν την μελέτη προσεγγίσαμε το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέθοδο, η οποία μπορεί να συμβάλλει ενεργητικά στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων ατόμων-ενεργών πολιτών στο πλαίσιο μιας ολιστικής διδασκαλίας βασικών δεξιοτήτων του ... -
Το θέατρο ως μέσο αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού
(2017-01-18)Ο σχολικός εκφοβισμός, η παρενόχληση, η σχεσιακή επιθετικότητα, και η συνεχόμενη αύξηση του cyberbullying, αποτελούν τις σημαντικότερες πηγές για αρνητικές επιπτώσεις στην ανάπτυξη των παιδιών. Παράλληλα τα σχολικά προγράμματα ... -
Το θέατρο ως μέσο διδασκαλίας και αγωγής: Η αξιοποίηση κωδίκων και τεχνικών του δράματος και του θεάτρου στη διδασκαλία του μαθήματος της ιστορίας της Γ΄ δημοτικού. Η μελέτη της περίπτωσης της διδασκαλίας της Οδύσσειας του Ομήρου στο πλαίσιο του μαθήματος της θεατρικής αγωγής.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή θεατρικών δραστηριοτήτων κατά τη διδασκαλία της Ιστορίας της Γ΄ Δημοτικού και συγκεκριμένα της «Οδύσσειας» του Ομήρου μπορεί να μετατρέψει την εκπαιδευτική διαδικασία σε μια εμπειρία βιωματικής ...