Το θέατρο ως μέσο ανάπτυξης κοινωνικών και προσωπικών δεξιοτήτων του Δημοτικού Σχοελίου ως μέρος ολιστικής εκπαίδευσης των μαθητών.
Abstract
Σ’ αυτήν την μελέτη προσεγγίσαμε το θέατρο στην εκπαίδευση ως μέθοδο, η οποία μπορεί να συμβάλλει ενεργητικά στη διαμόρφωση ολοκληρωμένων ατόμων-ενεργών πολιτών στο πλαίσιο μιας ολιστικής διδασκαλίας βασικών δεξιοτήτων του αναλυτικού προγράμματος του δημοτικού σχολείου. Συγκεκριμένα ασχοληθήκαμε με τέσσερεις διαφορετικές θεματικές του σύγχρονου σχολείου: την γλώσσα, την κοινωνική ανάπτυξη, την κοινωνική δικαιοσύνη και ισότητα και την περιβαλλοντική εκπαίδευση προσεγγίζοντας την διδασκαλία αυτών μέσα από μορφές ή βασικά στοιχεία του θεάτρου στην εκπαίδευση. Το πόρισμα που προέκυψε από το σύνολο της μελέτης, μας επιτρέπει να κάνουμε λόγο για την ανάδειξη τριών βασικών χαρακτηριστικών του θεάτρου, τα οποία το καθιστούν ικανό μέσο ανάπτυξης των παραπάνω δεξιοτήτων και παράλληλα ολιστικής ανάπτυξης ‒σωματικής, νοητικής, συναισθηματικής‒ του ίδιου του μαθητή.
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Τα λαογραφικά στοιχεία στο θέατρο για παιδιά του Βασίλη Ρώτα
Αγιασμενάκη, Στυλιανή (2015-08-18)-------- -
Η φεμινιστική ιδεολογία στο θεατρικό έργο της Caryl Churchill: πρόταση για σύγχρονη σκηνοθετική προσέγγιση του έργου Top Girls
Γεωργίου-Πασπαλίδη, Θεοδώρα (2017-02-02)Αν και το θέατρο είναι μάλλον ανδροκρατούμενο πεδίο, έχει χρησιμοποιηθεί από τις γυναίκες προκειμένου να δώσουν φωνή στα ερωτήματά τους σχετικά με τη θέση των γυναικών στην κοινωνία και να επιστήσουν την προσοχή του κοινού ... -
Κινητικές πρακτικές στην υποκριτική τέχνη και σκηνοθεσία του 20ου αιώνα: Συγκριτική μελέτη με πρακτική εφαρμογή στη μέθοδο του Meyerhold και την τεχνική του Grotowksi στο έργο του P. Picasso Τέσσερα Κοριτσάκια
Παπαγεωργοπούλου, Ευαγγελία (2017-07-27)Κατά τον 20ο αιώνα και τις αρχές του 21ου αιώνα παρατηρείται έντονη διαφοροποίηση στα θεατρικά δρώμενα. Σπουδαίοι επαγγελματίες του θεάτρου καταπιάνονται με τα εκφραστικά μέσα των ηθοποιών, απομακρύνονται από τη λεκτική ...