dc.contributor.advisor | Χασάπης, Κρίστης | |
dc.contributor.author | Karvellas, Marios | |
dc.contributor.other | Καρβέλλας, Μάριος | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2019-07-11T06:00:08Z | |
dc.date.available | 2019-07-11T06:00:08Z | |
dc.date.copyright | 2019-07-10 | |
dc.date.issued | 2019-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2019/00670 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/4172 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | The purpose of this thesis is to analyze the Organization Culture and how it affects the Professional satisfaction in multicultural organizations.
The analysis is done for a multicultural company in Cyprus in order to understand the level of the professional satisfaction and analyze to which extend the employees are satisfied with the workplace and the job they are actually doing. For this purpose, we tried to analyze based on the demographic factors such as gender, age, educational level, years of serving the company and the nationality of employees on each dimension of the organization.
For the analysis of the data a survey was constructed which is consisted by the demographic factors on the first part and the second part from 36 questions based of the organization dimension we want to analyze. The dimension we wanted to analyze are 9 and each of it is consisted by 4 questions
The survey has a participation of 74 employees which are working on delivery department only of the multicultural organization and data were collected in March 2019.
Through the survey and analysis that was done we came into the results that the professional satisfaction of the employees can be described as slightly good. Demographic factors in general has an impact but the impact of each can be different on each dimension. Of course, the organization should consider the results and trying to increase the professional satisfaction on this department. All results and conclusions are mentioned on the specific sections on this thesis where more analysis can be seen. | el_GR |
dc.format.extent | 74 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Οργανωσιακή κουλτούρα | el_GR |
dc.subject | Organizational culture | el_GR |
dc.subject | Επαγγελματική ικανοποίηση | el_GR |
dc.subject | Job satisfaction | el_GR |
dc.title | Organizational culture and professional satisfaction in multicultural organizations | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναλύσει την οργανωσιακή κουλτούρα και το ποιά ειναι επιδρασή της στην επαγγελματική ικανοποίηση σε πολυεθνικές οργανώσεις.
Η ανάλυση γίνεται για μια πολυεθνική εταιρεία στην Κύπρο, προκειμένου να κατανοήσει το επίπεδο της επαγγελματικής ικανοποίησης και να αναλύσει σε ποιο βαθμό οι εργαζόμενοι ικανοποιούνται με το χώρο εργασίας και την δουλειά που κάνουν. Για το σκοπό αυτό, προσπαθήσαμε να αναλύσουμε με βάση τους δημογραφικούς παράγοντες όπως το φύλο, την ηλικία, το εκπαιδευτικό επίπεδο, τα έτη υπηρεσίας στην εταιρείας και την εθνικότητα των εργαζομένων σε κάθε διάσταση του οργανισμού.
Για την ανάλυση των δεδομένων δημιουργήθηκε μια έρευνα η οποία αποτελείται από δημογραφικούς παράγοντες στο πρώτο σκέλος και το δεύτερο σκέλος αποτελείταο απο 36 ερωτήματα που βασίζονται στις διαστάσεις που θέλουμε να αναλύσουμε. Η διαστάσεις που θέλαμε να αναλύσουμε είναι 9 και κάθε μία από αυτές αποτελείται από 4 ερωτήσεις
Η έρευνα είχε την συμμετοχή απο 74 εργαζομένων οι οποίοι εργάζονται αποκλειστικά στο τμήμα διανομής της πολυεθνικής εταιρίας και τα στοιχεία συλλέχθηκαν τον Μάρτιο του 2019.
Μέσα από την έρευνα και την ανάλυση που έγινε, καταλήξαμε στα αποτελέσματα ότι η επαγγελματική ικανοποίηση των εργαζομένων μπορεί να χαρακτηριστεί ως ελαφρώς καλή. Οι δημογραφικοί παράγοντες γενικά έχουν αντίκτυπο, αλλά ο αντίκτυπος του καθενός μπορεί να είναι διαφορετικός σε κάθε διάσταση. Φυσικά, ο οργανισμός θα πρέπει να εξετάσει τα αποτελέσματα και να προσπαθήσει να αυξήσει την επαγγελματική ικανοποίηση σε αυτό το τμήμα. Όλα τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα αναφέρονται στα συγκεκριμένα τμήματα της παρούσας εργασίας όπου μπορείτε να δείτε πως εχουν γίνει οι αναλύσεις και όλα τα στατιστικά στοιχεία. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |