Browsing Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek) by Author "Τσιπλάκου, Σταυρούλα"
Now showing items 5-10 of 10
-
Η κειμενική ισχύς της Τρολιάς. Μελέτη μίας χαρακτηριστικής περίπτωσης
Μπάστα, Μαρία (2016-09-29)Ο σκοπός αυτής της μεταπτυχιακής εργασίας είναι να εξετάσει αν η τρολιά πρέπει να θεωρείται μια περίπτωση κειμενικής ισχύος. Μέχρι στιγμής οι μελέτες για την τρολιά έχουν ερευνήσει τις ηθικές παραμέτρους που προκύπτουν ... -
Ιδεολογικές διαστάσεις του γλωσσικού μαθήματος: Ανάλυση διδακτικών εγχειριδίων
Μαργώνης, Ιωάννης (2015-07-17)Η παρούσα διατριβή, έχοντας ως άξονα και σημείο αναφοράς τα κείμενα της πρώτης ενότητας του βιβλίου της Νεοελληνικής Γλώσσας Γ΄ Γυμνασίου με τίτλο «Η Ελλάδα στον κόσμο», επικεντρώνεται στη σχέση ιδεολογίας και διδακτικής ... -
Ο υπερσυντέλικος στην κοινή νέα ελληνική και στην κυπριακή διάλεκτο
Βασιλείου, Έλενα (2014-08-25)Στόχος της μεταπτυχιακής αυτής διατριβής είναι η διερεύνηση των περιφραστικών χρόνων στην ΚΝΕ και στην κυπριακή διάλεκτο και ιδιαίτερα του υπερσυντέλικου. Η διατριβή περιλαμβάνει δύο εισαγωγικά κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο ... -
Στάσεις των κυπρίων εκπαιδευτικών απέναντι στη χρήση της κυπριακής διαλέκτου στο σχολείο
Κωνσταντίνου, Μαρία (2015-03-27)Η παρούσα μελέτη εκπονήθηκε στο πλαίσιο των απαιτήσεων του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία», που προσφέρεται από το Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Στην παρούσα εργασία διερευνώνται οι στάσεις των ... -
Συνομιλιακοί δείκτες της Κυπριακής. Η περίπτωση του τάχα
Παπαπέτρου, Κώστας (Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-06)Οι συνομιλιακοί δείκτες αποτελούν τη γλωσσική κατηγορία γύρω από την οποία στρέφεται το ενδιαφέρον της παρούσας μεταπτυχιακής εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, η εν λόγω μεταπτυχιακή εργασία επικεντρώνεται στη μελέτη και εξέταση ... -
Χιουμοριστικές διαφημίσεις ως μορφή επικοινωνίας. Προσέγγιση με βάση τη συνάφεια, τη διακειμενικότητα και την κειμενική ισχύ
Καράκη, Ελένη (2017-09-07)Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει από πραγματολογική σκοπιά μια συγκεκριμένη κατηγορία διαφημιστικών μηνυμάτων, τις χιουμοριστικές διαφημίσεις, ως μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στον διαφημιστή και ...