Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Χιουμοριστικές διαφημίσεις ως μορφή επικοινωνίας. Προσέγγιση με βάση τη συνάφεια, τη διακειμενικότητα και την κειμενική ισχύ

    Thumbnail
    View/Open
    ΕΓΛ-2017-00070.pdf (1.420Mb)
    Date
    2017-09-07
    Author
    Καράκη, Ελένη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Σκοπός της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι να εξετάσει από πραγματολογική σκοπιά μια συγκεκριμένη κατηγορία διαφημιστικών μηνυμάτων, τις χιουμοριστικές διαφημίσεις, ως μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στον διαφημιστή και το καταναλωτικό κοινό. Οι μέχρι τώρα μελέτες δεν έχουν εξετάσει σε βάθος όλους τους παράγοντες που καθορίζουν την επικοινωνία στις χιουμοριστικές διαφημίσεις, οι οποίες δεν είναι δυνατό να ερμηνευτούν ικανοποιητικά από μία και μοναδική θεωρία. Υπό αυτή την οπτική, αρχικά διερευνάται ο βαθμός συνάφειας της χιουμοριστικής αφήγησης, που αποτελεί το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των χιουμοριστικών διαφημίσεων. Ακολούθως, διερευνάται με όρους της κειμενικής ισχύος και τη θεωρίας του χιούμορ η λειτουργία της χιουμοριστικής αφήγησης ως διακειμενικής αναφοράς μέσα στο διαφημιστικό κείμενο. Η παρούσα διατριβή, πέρα από το θεωρητικό μέρος, περιλαμβάνει την ανάλυση σώματος χιουμοριστικών διαφημίσεων, το οποίο αναλύεται με βάση τη Θεωρία της Συνάφειας (Sperber και Wilson 1996), τη θεωρία της κειμενικής ισχύος (Τsiplakou & Floros 2013) και τη θεωρία του χιούμορ (Raskin 1985, Attardo 1994).
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3076
    Collections
    • Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (ΕΛΛ) / Greek Linguistics and Literature (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013