Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ
dc.contributor.authorΒαρσάμη, Ευτυχία
dc.contributor.otherVarsami, Eftyxia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2019-03-19T10:16:21Z
dc.date.available2019-03-19T10:16:21Z
dc.date.copyright2019-03-19
dc.date.issued2018-12
dc.identifier.otherΘΣΠ/2018/00119el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3954
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διερεύνηση της σπουδαιότητας της θεατρικής αγωγής και η ένταξη του κινηματογραφου, του ντοκιμαντέρ και των ψηφιακών και οπτικοακουστικών μέσων σε ένα σημαντικό αναπτυξιακό στάδιο, αυτό της νηπιακής ηλικίας στην προσχολική αγωγή. Βάσει των παιδαγωγικών και ψυχοπαιδαγωγικών θεωριών, μέσω βιβλιογραφικής έρευνας, αποκρυσταλλώνεται η πολυσημαντότητα της βιωματικής εκπαίδευσης με τις τεχνικές του θεάτρου και, κυρίως του θεατρικού παιχνιδιού, καθώς και η ενσωμάτωση ψηφιακών προϊόντων στην προσχολική αγωγή. Για την περαιτέρω διερεύνηση του θέματος, έγινε μια μελέτη περίπτωσης με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση επτά μαθημάτων. Το περιεχόμενο αυτών των μαθημάτων βασίστηκε στην ταινία κινουμένων σχεδίων "ΝΕΜΟ" και στο ντοκιμαντέρ " Ο ελληνικός βυθός", προκειμένου να πραγματοποιηθούν σε δυο τμήμα του 2ου Νηπιαγωγείου Πικερμίου. Τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο, ενώ πριν και μετά από κάθε απόσπασμα υπήρχαν δραστηριότητες θεατρικής αγωγής, καθώς εντάχθηκαν και άλλες τέχνες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το θέμα της ταινίας γύρω απο το οποίο οργανώθηκαν δραστηριότητες, ήταν η μοναδικότητα κάθε είδους, άρα και κάθε παιδιού. Επιπροσθέτως, τα νήπια έγραψαν σενάρια και σχεδίασαν τις δικές τους ταινιες και τα δικά τους ντοκιμαντέρ για να μάθουν να χειρίζονται τα ψηφιακά μέσα και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται στο τελευταίο μέρος της εργασίας.el_GR
dc.format.extentviii, 81 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατρική αγωγήel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικήel_GR
dc.titleΚινηματογράφος, ντοκιμαντέρ και ψηφιακά μέσα στο θέατρο στην προσχολική εκπαίδευση. Μια μελέτη περίπτωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe subject of this thesis is the exploration of the importance of theatrical education and the inclusion of movies documentaries and digital and audiovisual equipment in a very important development stage, that of early childhood (Kindergarten) in preschool education. The importance of experiential education using theater techniques and especially, dramatic play and the inclusion of digital products in preschool education is established by the pedagogical and the psycho pedagogical methods (based on bibliographic research). For further research on the specific topic, a case study was realized by planning and carrying out seven lessons. The lessons took place in two classrooms, in Pikermi' s second kindergarten ans they were based on the movie "Nemo" ad the documentary "The Greek seabed". The children watched the video, and before and after each part they participated in dramatic play activities. Other arts were also included in the educational procedure. The activities were based on the topic of the movie, which was the uniqueness of each species, therefore the uniqueness of each child. The children then wrote scripts for their own movies and documentaries and got familiar with using digital means and developed their critical thinking. The research results are analyzed in the final part of the thesis.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής