Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Κινηματογράφος, ντοκιμαντέρ και ψηφιακά μέσα στο θέατρο στην προσχολική εκπαίδευση. Μια μελέτη περίπτωσης

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΘΣΠ-2018-00119.pdf (2.987Mb)
    Ημερομηνία
    2018-12
    Συγγραφέας
    Βαρσάμη, Ευτυχία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η διερεύνηση της σπουδαιότητας της θεατρικής αγωγής και η ένταξη του κινηματογραφου, του ντοκιμαντέρ και των ψηφιακών και οπτικοακουστικών μέσων σε ένα σημαντικό αναπτυξιακό στάδιο, αυτό της νηπιακής ηλικίας στην προσχολική αγωγή. Βάσει των παιδαγωγικών και ψυχοπαιδαγωγικών θεωριών, μέσω βιβλιογραφικής έρευνας, αποκρυσταλλώνεται η πολυσημαντότητα της βιωματικής εκπαίδευσης με τις τεχνικές του θεάτρου και, κυρίως του θεατρικού παιχνιδιού, καθώς και η ενσωμάτωση ψηφιακών προϊόντων στην προσχολική αγωγή. Για την περαιτέρω διερεύνηση του θέματος, έγινε μια μελέτη περίπτωσης με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση επτά μαθημάτων. Το περιεχόμενο αυτών των μαθημάτων βασίστηκε στην ταινία κινουμένων σχεδίων "ΝΕΜΟ" και στο ντοκιμαντέρ " Ο ελληνικός βυθός", προκειμένου να πραγματοποιηθούν σε δυο τμήμα του 2ου Νηπιαγωγείου Πικερμίου. Τα παιδιά παρακολούθησαν τα βίντεο, ενώ πριν και μετά από κάθε απόσπασμα υπήρχαν δραστηριότητες θεατρικής αγωγής, καθώς εντάχθηκαν και άλλες τέχνες στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το θέμα της ταινίας γύρω απο το οποίο οργανώθηκαν δραστηριότητες, ήταν η μοναδικότητα κάθε είδους, άρα και κάθε παιδιού. Επιπροσθέτως, τα νήπια έγραψαν σενάρια και σχεδίασαν τις δικές τους ταινιες και τα δικά τους ντοκιμαντέρ για να μάθουν να χειρίζονται τα ψηφιακά μέσα και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη. Τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται στο τελευταίο μέρος της εργασίας.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3954
    Συλλογές
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013