Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαπαθανασίου, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΣυκιώτη, Μαρούλα
dc.contributor.otherSykioti, Maroula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-08-08
dc.date.accessioned2012-08-08T11:14:36Z
dc.date.available2012-08-08T11:14:36Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-08-08
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2013/00102el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/375
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η παγκοσμιοποίηση των αγορών, η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η εξέλιξη των χρηματοδοτικών τεχνικών, συνέβαλαν στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, αλλά και στην ενίσχυση και όξυνση του ανταγωνισμού της Ελληνικής τραπεζικής αγοράς. Η ικανοποίηση του πελάτη θεωρείται ως ένα από τα συστατικά που είναι απαραίτητα για την επιτυχία ενός τραπεζικού οργανισμού και αποτελεί βασικό στόχο τόσο των ιδιωτικών όσο και των κρατικών τραπεζών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών προσφέρει αντικειμενικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα τραπεζικά ιδρύματα και απεικονίζει την πραγματική εικόνα για την οργάνωση και τη δομή της, ώστε να προσδιοριστούν τα μειονεκτήματα αλλά και τα πλεονεκτήματα της πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών. Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την ικανοποίηση των πελατών της ΑΤΕΒΑΝΚ ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Μέσα από την έρευνα θα διαπιστωθεί το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών της τράπεζας, θα εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για τη λειτουργία των υποκαταστημάτων και θα προταθούν αλλαγές που θα ενισχύσουν την εξυπηρέτηση των πελατών μέσα από τη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού, των προϊόντων, της εικόνας και της λειτουργικότητας των καταστημάτων της, του δικτύου και της προσβασιμότητας σε αυτά.el_GR
dc.format.extent86 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languageotherel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΤραπεζικό σύστημα -- Ελλάδαel_GR
dc.titleΔιερεύνηση της αποτελεσματικότητας των κρατικών τραπεζών μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών τους. Η περίπτωση της ATEBANKel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIn recent years, the globalization of markets, the rapid advancement of new technologies and the development of financing techniques have contributed not only to the modernization and evolution of financial institutions but to the enhancement and the intensification of Greek bank marketing as well. The client’s satisfaction is considered to be one the most crucial factors which are essential for the success of a bank institution, and therefore forms a primary aim for both private and state banks. The measurement of customer satisfaction provides subjective information both for the products and the services offered by the bank institutions, thus, presenting the real picture of their organization and structure. In this way the assets and defects of the customer service policy can be defined. The present dissertation studies the satisfaction levels of the ATEBANK customers as far as the quality of service is concerned. This research seeks to determine the satisfaction percentage of the bank clients, to draw valuable conclusions concerning the function of the bank branches and to propose certain amendments. These amendments aim at the enhancement of the customer service through the improvement of the personnel performance, the products, the image and functionality of the bank branches, the whole bank network and its accessibilityel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής