Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των κρατικών τραπεζών μέσω της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών τους. Η περίπτωση της ATEBANK

    Thumbnail
    View/Open
    ΤΡΑ-ΧΡΗ-2013-00102.pdf (878.5Kb)
    Date
    2012-08-08
    Author
    Συκιώτη, Μαρούλα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Τα τελευταία χρόνια η παγκοσμιοποίηση των αγορών, η ραγδαία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών και η εξέλιξη των χρηματοδοτικών τεχνικών, συνέβαλαν στον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, αλλά και στην ενίσχυση και όξυνση του ανταγωνισμού της Ελληνικής τραπεζικής αγοράς. Η ικανοποίηση του πελάτη θεωρείται ως ένα από τα συστατικά που είναι απαραίτητα για την επιτυχία ενός τραπεζικού οργανισμού και αποτελεί βασικό στόχο τόσο των ιδιωτικών όσο και των κρατικών τραπεζών. Η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών προσφέρει αντικειμενικές πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρουν τα τραπεζικά ιδρύματα και απεικονίζει την πραγματική εικόνα για την οργάνωση και τη δομή της, ώστε να προσδιοριστούν τα μειονεκτήματα αλλά και τα πλεονεκτήματα της πολιτικής εξυπηρέτησης πελατών. Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την ικανοποίηση των πελατών της ΑΤΕΒΑΝΚ ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Μέσα από την έρευνα θα διαπιστωθεί το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών της τράπεζας, θα εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για τη λειτουργία των υποκαταστημάτων και θα προταθούν αλλαγές που θα ενισχύσουν την εξυπηρέτηση των πελατών μέσα από τη βελτίωση της απόδοσης του προσωπικού, των προϊόντων, της εικόνας και της λειτουργικότητας των καταστημάτων της, του δικτύου και της προσβασιμότητας σε αυτά.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/375
    Collections
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013