Μεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών
Abstract
Η μεταπτυχιακή διατριβή διεκπεραιώθηκε για την εκπλήρωση των σπουδών μου στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Το θέμα της μεταπτυχιακής διατριβής είναι «Μεταρρυθμίσεις και Ικανοποίηση Πελατών».
Η διατριβή χωρίζεται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος είναι θεωρητικό και το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει έρευνα. Τα σπουδαιότερα θέματα που περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος είναι η ανάλυση και ερμηνεία εννοιών άμεσα συνδεδεμένων με τη μεταρρύθμιση των επιχειρήσεων, καθώς και τους λόγους και τους σκοπούς για τους οποίους ένας οργανισμός εφαρμόζει αλλαγές. Επίσης, αναλύονται έννοιες και θέματα τα οποία έχουν σχέση με την ικανοποίηση του πελάτη, τις προσδοκίες, τις απαιτήσεις και τη συμπεριφορά του.
Στο δεύτερο μέρος, η μεταπτυχιακή διατριβή περιλαμβάνει διερεύνηση θέματος. Αναλύει και εξετάζει στην πράξη όλες τις παραπάνω θεωρίες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πελάτες λογιστικού γραφείου της Θεσσαλονίκης και στηρίζεται στα αποτελέσματα που λήφθηκαν από ερωτηματολόγια που δόθηκαν στους υπάρχοντες πελάτες. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν τη συνολική ικανοποίηση των επιχειρηματιών – πελατών του λογιστικού γραφείου.
Κλείνοντας, πρέπει να αναφέρουμε ότι τηρώντας την ανωνυμία που εφαρμόστηκε κατά τη συλλογή των ερωτηματολογίων, τα αποτελέσματα του δεύτερου μέρους θα δοθούν στον ιδιοκτήτη του λογιστικού γραφείου, έτσι ώστε να ενημερωθεί για την τρέχουσα εικόνα του γραφείου.