Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μεταρρυθμίσεις και ικανοποίηση πελατών

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00626.pdf (1.257Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Χριστοδούλου, Γεώργιος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η μεταπτυχιακή διατριβή διεκπεραιώθηκε για την εκπλήρωση των σπουδών μου στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, της Σχολής Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου. Το θέμα της μεταπτυχιακής διατριβής είναι «Μεταρρυθμίσεις και Ικανοποίηση Πελατών». Η διατριβή χωρίζεται σε δύο μέρη: το πρώτο μέρος είναι θεωρητικό και το δεύτερο μέρος περιλαμβάνει έρευνα. Τα σπουδαιότερα θέματα που περιλαμβάνει το θεωρητικό μέρος είναι η ανάλυση και ερμηνεία εννοιών άμεσα συνδεδεμένων με τη μεταρρύθμιση των επιχειρήσεων, καθώς και τους λόγους και τους σκοπούς για τους οποίους ένας οργανισμός εφαρμόζει αλλαγές. Επίσης, αναλύονται έννοιες και θέματα τα οποία έχουν σχέση με την ικανοποίηση του πελάτη, τις προσδοκίες, τις απαιτήσεις και τη συμπεριφορά του. Στο δεύτερο μέρος, η μεταπτυχιακή διατριβή περιλαμβάνει διερεύνηση θέματος. Αναλύει και εξετάζει στην πράξη όλες τις παραπάνω θεωρίες. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε πελάτες λογιστικού γραφείου της Θεσσαλονίκης και στηρίζεται στα αποτελέσματα που λήφθηκαν από ερωτηματολόγια που δόθηκαν στους υπάρχοντες πελάτες. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν τη συνολική ικανοποίηση των επιχειρηματιών – πελατών του λογιστικού γραφείου. Κλείνοντας, πρέπει να αναφέρουμε ότι τηρώντας την ανωνυμία που εφαρμόστηκε κατά τη συλλογή των ερωτηματολογίων, τα αποτελέσματα του δεύτερου μέρους θα δοθούν στον ιδιοκτήτη του λογιστικού γραφείου, έτσι ώστε να ενημερωθεί για την τρέχουσα εικόνα του γραφείου.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3746
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013