Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Διερεύνηση του άγχους γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΕΠΑ-2018-00057.pdf (739.3Kb)
    Ημερομηνία
    2018-06
    Συγγραφέας
    Πουρνάρα, Μαρία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει το άγχος και τις δυσκολίες των γονέων που προκύπτουν από την ανατροφή και τη φροντίδα του παιδιού τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, οι επιμέρους στόχοι της έρευνας ήταν η καταγραφή του επιπέδου άγχους γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και γονέων παιδιών με τυπική ανάπτυξη, του φορέα και επιπέδου υποστήριξης γονέων ως προς την ανατροφή των παιδιών τους αλλά και η διερεύνηση συσχετίσεων μεταξύ γονεϊκού άγχους και υποστήριξης ανάλογα με την ομάδα γονέων. Υλοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 115 γονέων, οι οποίοι χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, αυτής με παιδιά τυπικής ανάπτυξης (Ν= 60) και εκείνης με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (Ν= 55). Το εργαλείο συλλογής δεδομένων είναι το ερωτηματολόγιο, το οποίο περιλαμβάνει την κλίμακα οικογενειακής υποστήριξης (FSS) και τη κλίμακα γονεϊκού άγχους (PSI Short Form). Τα κυριότερα ευρήματα της παρούσας έρευνας είναι ότι το άγχος γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες είναι υψηλότερο από το άγχος γονέων παιδιών χωρίς ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ενώ οι μητέρες παρουσιάζουν υψηλότερο επίπεδο γονεϊκού άγχους. Επίσης, το χαμηλότερο οικογενειακό εισόδημα ενισχύει το άγχος, σε μεγαλύτερο βαθμό στους γονείς παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τέλος, τα επίπεδα άγχους των γονέων παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν επηρεάζονται από την μεγαλύτερη υποστήριξη που λαμβάνουν μέσω κοινωνικών φορέων και επαγγελματιών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3742
    Συλλογές
    • Επιστημών της Αγωγής (ΕΛΛ) / Educational Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013