Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το πράσινο Marketing. Μελέτη περίπτωσης: Οι χοιροτροφικές επιχειρήσεις της Ηπείρου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00631.pdf (630.4Kb)
    Date
    2018-05
    Author
    Χρήστου, Κωνσταντίνος
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παραγωγή χοίρων στις χώρες του ΟΟΣΑ εγείρει ορισμένες πολιτικές προκλήσεις όσον αφορά την οικονομική, περιβαλλοντική και κοινωνική διάσταση της βιώσιμης γεωργίας. Το χοιρινό κρέας αντιπροσωπεύει σχεδόν το 40% της παγκόσμιας κατανάλωσης κρέατος και οι χοίροι είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί στη μετατροπή ζωοτροφών σε κρέας (160 ημέρες εκτροφής). Δεδομένης της ταχέως αναπτυσσόμενης παγκόσμιας ζήτησης για κρέας και της προβλεπόμενης ανάγκης για αύξηση κατά 20% της παγκόσμιας παραγωγής τροφίμων έως το 2020, ο τομέας των χοιρινών θα συνεχίσει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση αυτής της ζήτησης. Ταυτόχρονα, οι περιβαλλοντικές συνέπειες της παραγωγής χοίρων είναι αυξανόμενης ανησυχίας του κοινού, ιδίως όσον αφορά τη διαχείριση των αποβλήτων των χοίρων σε σχέση με τη ρύπανση του νερού και της ατμόσφαιρας. Υπάρχουν επίσης ζητήματα ανθρώπινης υγείας, ειδικά για όσους ασχολούνται ή που διαμένουν κοντά σε μεγάλες χοιροτροφικές επιχειρήσεις. Η παρούσα έρευνα μελετά τις απόψεις 26 υπευθύνων χοιροτροφικών επιχειρήσεων στην Ήπειρο για το πράσινο μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, αναλύει την εταιρική κοινωνική τους ευθύνη, την περιβαλλοντική διαχείριση και τις πρακτικές πράσινου μάρκετινγκ που εφαρμόζουν. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η ΕΚΕ βοηθά και την επιχείρηση και τους εργαζομένους και τους αποδέκτες των υπηρεσιών της επιχείρησης, ωστόσο το κόστος, η γραφειοκρατία και η έλλειψη ενημέρωσης αποτρέπουν την εφαρμογή της, αλλά η ανταγωνιστικότητα, η προβολή και η βελτίωση σχέσεων με κάθε εμπλεκόμενο ενισχύουν την εφαρμογή της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3677
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013