dc.contributor.advisor | Σιαηλής, Σταύρος | |
dc.contributor.author | Τοροσιάδου, Άννα | |
dc.contributor.other | Torosiadou, Anna | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-08-28T09:46:55Z | |
dc.date.available | 2018-08-28T09:46:55Z | |
dc.date.copyright | 2018-07-28 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | ΠΕΣ/2018/00299 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3623 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει αν η εφαρμογή της
παιχνιδοποίησης θα επηρεάσει θετικά τη συμμετοχή των μαθητών σε εξ αποστάσεως
μάθημα, στον ελεύθερό τους χρόνο, σε θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο και αν η
εφαρμογή της θα έχει θετική επιρροή στις επιδόσεις των μαθητών. Για το λόγο αυτό
υλοποιήθηκαν δυο μαθήματα στην πλατφόρμα Moodle. Στο πρώτο μάθημα
εφαρμόστηκε η παιχνιδοποίηση, ενώ για το δεύτερο μάθημα χρησιμοποιήθηκε η
τυποποιημένη μέχρι τώρα δομή μαθήματος. Το δείγμα ήταν 102 μαθητές, από Γ’
Δημοτικού έως και Β’ Γυμνασίου, οι οποίοι ήταν ισόποσοι και για τα δύο μαθήματα. Μετά
τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων, φάνηκε καθαρά ότι η εφαρμογή της
παιχνιδοποίησης επηρεάζει θετικά την συμμετοχή των παιδιών στο εξ αποστάσεως
μάθημα και αυτό είχε αντίκτυπο και στις βαθμολογικές τους επιδόσεις. Η συμμετοχή των
μαθητών στο μη παιχνιδοποιημένο μάθημα ήταν αρκετά χαμηλότερη. Παρόλα αυτά, οι
μαθητές και των δύο ομάδων φαίνεται ότι έμειναν ικανοποιημένοι από το μάθημα, θα το
ξαναέκαναν και θα το πρότειναν και σε άλλους μαθητές. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 94 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Gamification | el_GR |
dc.subject | Gamification in Education | el_GR |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση | el_GR |
dc.subject | Παιχνιδοποίηση στην εκπαίδευση | el_GR |
dc.title | Μελέτη επίδρασης του Gamification για Cyber Security Awareness σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present research aims to examine whether the implementation of gamification will
positively influence the participation of students in a distance course in their free time on
Internet Security issues and if its implementation will have a positive influence on pupils'
performance. For this purpose two courses have been implemented on the Moodle
platform. In the first lesson, gamification was applied, while for the second lesson the
traditional course structure was used. The sample was 102 pupils, attending elementary
to the 2nd High School. The sample was equal for both lessons. After collecting and
processing the data, it was clear that the gamified lesson had positive affect on children's
participation in the distance learning course, and this also had an impact on their scores.
Students' participation in the traditional lesson was significantly lower. Nevertheless, the
students of both groups seem to have been satisfied with the lesson, would have done it
again, and would have suggested it to other students as well. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |