Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μελέτη επίδρασης του Gamification για Cyber Security Awareness σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

    Thumbnail
    View/Open
    ΠΕΣ-2018-00299.pdf (4.806Mb)
    Date
    2018-05
    Author
    Τοροσιάδου, Άννα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει αν η εφαρμογή της παιχνιδοποίησης θα επηρεάσει θετικά τη συμμετοχή των μαθητών σε εξ αποστάσεως μάθημα, στον ελεύθερό τους χρόνο, σε θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο και αν η εφαρμογή της θα έχει θετική επιρροή στις επιδόσεις των μαθητών. Για το λόγο αυτό υλοποιήθηκαν δυο μαθήματα στην πλατφόρμα Moodle. Στο πρώτο μάθημα εφαρμόστηκε η παιχνιδοποίηση, ενώ για το δεύτερο μάθημα χρησιμοποιήθηκε η τυποποιημένη μέχρι τώρα δομή μαθήματος. Το δείγμα ήταν 102 μαθητές, από Γ’ Δημοτικού έως και Β’ Γυμνασίου, οι οποίοι ήταν ισόποσοι και για τα δύο μαθήματα. Μετά τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων, φάνηκε καθαρά ότι η εφαρμογή της παιχνιδοποίησης επηρεάζει θετικά την συμμετοχή των παιδιών στο εξ αποστάσεως μάθημα και αυτό είχε αντίκτυπο και στις βαθμολογικές τους επιδόσεις. Η συμμετοχή των μαθητών στο μη παιχνιδοποιημένο μάθημα ήταν αρκετά χαμηλότερη. Παρόλα αυτά, οι μαθητές και των δύο ομάδων φαίνεται ότι έμειναν ικανοποιημένοι από το μάθημα, θα το ξαναέκαναν και θα το πρότειναν και σε άλλους μαθητές.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3623
    Collections
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013