Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μελέτη επίδρασης του Gamification για Cyber Security Awareness σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΠΕΣ-2018-00299.pdf (4.806Mb)
    Ημερομηνία
    2018-05
    Συγγραφέας
    Τοροσιάδου, Άννα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα ερευνητική εργασία έχει ως στόχο να εξετάσει αν η εφαρμογή της παιχνιδοποίησης θα επηρεάσει θετικά τη συμμετοχή των μαθητών σε εξ αποστάσεως μάθημα, στον ελεύθερό τους χρόνο, σε θέματα Ασφάλειας στο Διαδίκτυο και αν η εφαρμογή της θα έχει θετική επιρροή στις επιδόσεις των μαθητών. Για το λόγο αυτό υλοποιήθηκαν δυο μαθήματα στην πλατφόρμα Moodle. Στο πρώτο μάθημα εφαρμόστηκε η παιχνιδοποίηση, ενώ για το δεύτερο μάθημα χρησιμοποιήθηκε η τυποποιημένη μέχρι τώρα δομή μαθήματος. Το δείγμα ήταν 102 μαθητές, από Γ’ Δημοτικού έως και Β’ Γυμνασίου, οι οποίοι ήταν ισόποσοι και για τα δύο μαθήματα. Μετά τη συλλογή και επεξεργασία των δεδομένων, φάνηκε καθαρά ότι η εφαρμογή της παιχνιδοποίησης επηρεάζει θετικά την συμμετοχή των παιδιών στο εξ αποστάσεως μάθημα και αυτό είχε αντίκτυπο και στις βαθμολογικές τους επιδόσεις. Η συμμετοχή των μαθητών στο μη παιχνιδοποιημένο μάθημα ήταν αρκετά χαμηλότερη. Παρόλα αυτά, οι μαθητές και των δύο ομάδων φαίνεται ότι έμειναν ικανοποιημένοι από το μάθημα, θα το ξαναέκαναν και θα το πρότειναν και σε άλλους μαθητές.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3623
    Συλλογές
    • Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013