dc.contributor.advisor | Τζεμπελίκος, Νεκτάριος | |
dc.contributor.author | Γκοτσόπουλος, Βασίλειος | |
dc.contributor.other | Gkotsopoulos, Vasilios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-07-17T11:10:20Z | |
dc.date.available | 2018-07-17T11:10:20Z | |
dc.date.copyright | 2018-07-05 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.other | MBA/2018/00602 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3548 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η έρευνά μας είναι η μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό παιδικό
σταθμό. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς των παιδιών που φοιτούν
στον παιδικό σταθμό. Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν είναι 86.
Από την βιβλιογραφία διατυπώθηκαν 27 ερωτήματα, από τα οποία τα 26
επαληθεύτηκαν και μόνο ένα απορρίφθηκε. Τα ερωτήματα αφορούν την πιστότητα και
την δέσμευση και πώς αυτές επηρεάζονται από την ικανοποίηση, την εμπιστοσύνη, την
αντιληπτή αξία πελάτη και τον χειρισμό των αντιπαραθέσεων.
Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι στην παρούσα έρευνα εξετάστηκε η
συναισθηματική δέσμευση, η υπολογιστική δέσμευση, η πιστότητα καλής θέλησης, η
κορυφαία πιστότητα και η επαναγορά.
Σκοπός της έρευνας είναι η μέτρηση της πιστότητας όχι μόνο ως επαναγορά αλλά
και ως θετική γνώμη για τον οργανισμό. Αυτό δείχνει την στροφή από το συναλλακτικό
μάρκετινγκ στο σχεσιακό, όπου δίνεται έμφαση σε παράγοντες όπως η ικανοποίηση, η
εμπιστοσύνη και όχι στην καθαυτή συναλλαγή. Στα ευρήματα της έρευνας φάνηκε η
δέσμευση της επιχείρησης στο σχεσιακό μάρκετινγκ με την επαλήθευση των
υποθέσεων.
Η εργασία αυτή χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το
σχεσιακό μάρκετινγκ και η σημασία του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι
παράγοντες που αποτελούν το σχεσιακό μάρκετινγκ και πώς αλληλοεπιδρούν μεταξύ
τους. Στο τρίτο κεφάλαιο έχουμε τις υποθέσεις και έπεται η μεθοδολογία της έρευνας
που ακολουθήθηκε στο τέταρτο. Στο πέμπτο έχουμε τη στατιστική ανάλυση και τέλος,
στο έκτο κεφάλαιο ακολουθούν τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για μελλοντική
έρευνα. | el_GR |
dc.format.extent | 110 σ. 30 εκ, | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Σχεσιακό μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Ικανοποίηση πελατών | el_GR |
dc.subject | Relationship marketing | el_GR |
dc.subject | Consumer satisfaction | el_GR |
dc.title | Η πιστότητα και η δέσμευση στην ιδιωτική εκπαίδευση | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Our case study was conducted in a private kindergarten. The questionnaires were
answered by the parents of the children attending the kindergarten. The number of
questionnaires were completed is 86.
From the bibliography 27 hypothesizes were made, out of which 26 were verified
and only one was rejected. Questions relate to loyalty and commitment and how they
are affected by satisfaction, trust, perceived customer value, and conflict handling.
In addition, we should mention that affective commitment, calculative commitment,
covetous loyalty, premium loyalty and repurchase were examined in this study.
The purpose of the research is to measure loyalty not only as repurchase but also as
a positive opinion for the organization. This shows the shift from trading marketing to
relationship marketing, where emphasis is placed on factors such as satisfaction, trust,
and not the transaction itself. The findings of the research showed the company's
commitment in relational marketing by verifying hypothesizes.
This research is divided into five chapters. The first chapter analyzes relational
marketing and its importance. In the second chapter we analyze the factors that make
up the relational marketing and how they interact with each other. In the third chapter
there is the methodology of the study followed while the fourth is the statistical analysis.
Finally, the conclusions and proposals for future research follow in the fifth chapter. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |