Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η πιστότητα και η δέσμευση στην ιδιωτική εκπαίδευση

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2018-00602.pdf (2.040Mb)
    Ημερομηνία
    2018-05
    Συγγραφέας
    Γκοτσόπουλος, Βασίλειος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η έρευνά μας είναι η μελέτη περίπτωσης και πραγματοποιήθηκε σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Τα ερωτηματολόγια απαντήθηκαν από τους γονείς των παιδιών που φοιτούν στον παιδικό σταθμό. Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν είναι 86. Από την βιβλιογραφία διατυπώθηκαν 27 ερωτήματα, από τα οποία τα 26 επαληθεύτηκαν και μόνο ένα απορρίφθηκε. Τα ερωτήματα αφορούν την πιστότητα και την δέσμευση και πώς αυτές επηρεάζονται από την ικανοποίηση, την εμπιστοσύνη, την αντιληπτή αξία πελάτη και τον χειρισμό των αντιπαραθέσεων. Επιπλέον, πρέπει να αναφέρουμε ότι στην παρούσα έρευνα εξετάστηκε η συναισθηματική δέσμευση, η υπολογιστική δέσμευση, η πιστότητα καλής θέλησης, η κορυφαία πιστότητα και η επαναγορά. Σκοπός της έρευνας είναι η μέτρηση της πιστότητας όχι μόνο ως επαναγορά αλλά και ως θετική γνώμη για τον οργανισμό. Αυτό δείχνει την στροφή από το συναλλακτικό μάρκετινγκ στο σχεσιακό, όπου δίνεται έμφαση σε παράγοντες όπως η ικανοποίηση, η εμπιστοσύνη και όχι στην καθαυτή συναλλαγή. Στα ευρήματα της έρευνας φάνηκε η δέσμευση της επιχείρησης στο σχεσιακό μάρκετινγκ με την επαλήθευση των υποθέσεων. Η εργασία αυτή χωρίζεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται το σχεσιακό μάρκετινγκ και η σημασία του. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι παράγοντες που αποτελούν το σχεσιακό μάρκετινγκ και πώς αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους. Στο τρίτο κεφάλαιο έχουμε τις υποθέσεις και έπεται η μεθοδολογία της έρευνας που ακολουθήθηκε στο τέταρτο. Στο πέμπτο έχουμε τη στατιστική ανάλυση και τέλος, στο έκτο κεφάλαιο ακολουθούν τα συμπεράσματα και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3548
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013