Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών στα μουσικά σχολεία της Κύπρου
Abstract
Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, μέσα από δύο βασικούς άξονες: την ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και την εμπειρική εφαρμογή.
Αφενός, η ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας ρίχνει φως σε έννοιες όπως: «το σύγχρονο μάρκετινγκ» στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται ο πελάτης και οι ανάγκες του, «το μάρκετινγκ στην εκπαίδευση» το οποίο βοηθά να εντοπίζονται προβλήματα και δίνει λύσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και «η ποιότητα» γενικά και ειδικά στην εκπαίδευση, η οποία επιτυγχάνεται με την αφοσίωση και τη συνεργασία όλων των μελών ενός εκπαιδευτικού οργανισμού.
Αφετέρου, η διεξαγωγή έρευνας παρουσιάζει τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες του θεσμού των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, ως προς τις διαστάσεις ποιότητας του μοντέλου SERVQUAL. Συγκεκριμένα, σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται στους εκπαιδευτικούς και η εκτίμηση της ικανοποίησής τους, ως εσωτερικοί πελάτες των Μουσικών Σχολείων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δίνουν προτάσεις για ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού των Μουσικών Σχολείων, ώστε αυτά να μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους, να προσελκύσουν πόρους από το Κράτος ή άλλους φορείς και να είναι ανταγωνίσιμα στη διεθνή αγορά.