Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η ποιότητα των υπηρεσιών και η ικανοποίηση των εσωτερικών πελατών στα μουσικά σχολεία της Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2018-00601.pdf (3.091Mb)
    Date
    2018-06
    Author
    Μιχαηλίδου-Αριστείδου, Μαρία
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να προσεγγίσει το θέμα της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και της ικανοποίησης των εσωτερικών πελατών των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, μέσα από δύο βασικούς άξονες: την ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας και την εμπειρική εφαρμογή. Αφενός, η ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας ρίχνει φως σε έννοιες όπως: «το σύγχρονο μάρκετινγκ» στο επίκεντρο του οποίου βρίσκεται ο πελάτης και οι ανάγκες του, «το μάρκετινγκ στην εκπαίδευση» το οποίο βοηθά να εντοπίζονται προβλήματα και δίνει λύσεις στους εκπαιδευτικούς οργανισμούς και «η ποιότητα» γενικά και ειδικά στην εκπαίδευση, η οποία επιτυγχάνεται με την αφοσίωση και τη συνεργασία όλων των μελών ενός εκπαιδευτικού οργανισμού. Αφετέρου, η διεξαγωγή έρευνας παρουσιάζει τα δυνατά σημεία και τις αδυναμίες του θεσμού των Μουσικών Σχολείων της Κύπρου, ως προς τις διαστάσεις ποιότητας του μοντέλου SERVQUAL. Συγκεκριμένα, σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχονται στους εκπαιδευτικούς και η εκτίμηση της ικανοποίησής τους, ως εσωτερικοί πελάτες των Μουσικών Σχολείων. Τα αποτελέσματα της έρευνας δίνουν προτάσεις για ποιοτική αναβάθμιση του θεσμού των Μουσικών Σχολείων, ώστε αυτά να μπορούν να συνεχίσουν τη λειτουργία τους, να προσελκύσουν πόρους από το Κράτος ή άλλους φορείς και να είναι ανταγωνίσιμα στη διεθνή αγορά.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3527
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013