Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΓρηγορίου, Ηρακλειάνα
dc.contributor.otherGregoriou, Erakliana
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-06-27T06:53:31Z
dc.date.available2018-06-27T06:53:31Z
dc.date.copyright2018-06-22
dc.date.issued2018-06
dc.identifier.otherMBA/2018/00585el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3504
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ συνεχείς ανάπτυξη της τεχνολογίας αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην παρούσα διατριβή κληθήκαμε να απαντήσουμε αν οι κυπριακές επιχειρήσεις μπορούν να ανταπεξέλθουν στην νέα αυτή αγορά και αν μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους και τις πωλήσεις τους με τα εργαλεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Στα πλαίσια της μελέτης αναλύθηκαν άρθρα της ξένης και της τοπικής βιβλιογραφίας και στην συνέχεια αναλύθηκαν έννοιες όπως αυτή του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε για σκοπούς της έρευνας είναι η μελέτη περίπτωσης του οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα. Η έρευνα έγινε με την συμπλήρωσης ερωτηματολόγιου από καταναλωτές έτσι ώστε να βοηθήσει την απόφαση του οργανισμού για την δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αρωμάτων και καλλυντικών. Τα συμπεράσματα από την έρευνα είναι ότι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ αποτελεί πολύ σημαντικό στοιχείο στα χέρια των κυπριακών επιχειρήσεων για σκοπούς προώθησης και διαφήμισης των προϊόντων τους. Από την άλλη ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δραστηριοποιείται στην τοπική αγορά δεν αναμένεται να έχει ιδιαίτερες πωλήσεις αλλά παρόλα αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με αλλά προωθητικά μέσα σαν διαφήμιση για την επιχείρησηel_GR
dc.format.extentvi, 43 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel_GR
dc.subjecte-commerceel_GR
dc.subjectΗλεκτρονικό μάρκετινγκel_GR
dc.subjecte-marketingel_GR
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: Οργανισμού Κώστα Παπαέλληναel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe continuous development of technology is a challenge for businesses that has led to the creation of the e-commerce market. This study aimed to investigate whether Cypriot business can cope with this market and whether they can increase their brand awareness and sales with e-marketing tools. The current study analyzed articles of foreign and local literature and additionally, e-commerce and e-marketing concepts were analyzed. The methodology used for research purposes is the case study of Costas Papaellinas. The survey was done by completing a questionnaire from consumers in order to help the organization’s decision to create an online perfume and cosmetics shop. The findings from the survey indicate that e-marketing is a very important element in the hands of Cypriot businesses for the promotion and advertising of their products. On the other hand, an online store that is currently active in the local market is not expected to have any particular sales but nonetheless can be used in combination with other promotional media as advertising for the business.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record