Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ηλεκτρονικό εμπόριο και ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μελέτη περίπτωσης: Οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2018-00585.pdf (818.3Kb)
    Ημερομηνία
    2018-06
    Συγγραφέας
    Γρηγορίου, Ηρακλειάνα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η συνεχείς ανάπτυξη της τεχνολογίας αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις που είχε σαν αποτέλεσμα την δημιουργία της αγοράς του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στην παρούσα διατριβή κληθήκαμε να απαντήσουμε αν οι κυπριακές επιχειρήσεις μπορούν να ανταπεξέλθουν στην νέα αυτή αγορά και αν μπορούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα τους και τις πωλήσεις τους με τα εργαλεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Στα πλαίσια της μελέτης αναλύθηκαν άρθρα της ξένης και της τοπικής βιβλιογραφίας και στην συνέχεια αναλύθηκαν έννοιες όπως αυτή του ηλεκτρονικού εμπορίου και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Η μεθοδολογία η οποία χρησιμοποιήθηκε για σκοπούς της έρευνας είναι η μελέτη περίπτωσης του οργανισμού Κώστα Παπαέλληνα. Η έρευνα έγινε με την συμπλήρωσης ερωτηματολόγιου από καταναλωτές έτσι ώστε να βοηθήσει την απόφαση του οργανισμού για την δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος αρωμάτων και καλλυντικών. Τα συμπεράσματα από την έρευνα είναι ότι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ αποτελεί πολύ σημαντικό στοιχείο στα χέρια των κυπριακών επιχειρήσεων για σκοπούς προώθησης και διαφήμισης των προϊόντων τους. Από την άλλη ένα ηλεκτρονικό κατάστημα το οποίο δραστηριοποιείται στην τοπική αγορά δεν αναμένεται να έχει ιδιαίτερες πωλήσεις αλλά παρόλα αυτά μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε συνδυασμό με αλλά προωθητικά μέσα σαν διαφήμιση για την επιχείρηση
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3504
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013