Αναζήτηση
Αποτελέσματα 1-8 από 8
Συγκριτική αξιολόγηση των εμπειριών των χρηστών από τα εξωτερικά ιατρεία δημοσίων νοσοκομείων και Κ.Υ. της 5ης ΥΠΕ
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)
Σκοπός: Ο σκοπός της παρούσας ερευνητικής μελέτης είναι η διερεύνηση, η αξιολόγηση και η αποτύπωση των εμπειριών των χρηστών πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας (Κέντρα Υγείας - Εξωτερικά Ιατρεία νοσοκομείων) της 5ης ΥΠΕ Θεσσαλίας ...
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην πρωτοβάθμια περίθαλψη: Ανάλυση της προσβασιμότητας, ικανοποίησης και των εμβολιασμών
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)
Η εργασία έχει θέμα την Οικονομική Κρίση (2008-2014) και τις επιπτώσεις της στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας και την υγεία των Ελλήνων.Η τρέχουσα παγκόσμια οικονομική κρίση έχει χαρακτηριστεί ως η σοβαρότερη των τελευταίων ...
Η συγκριτική ανάλυση της μέτρησης της ικανοποίησης των ασθενών που επισκέπτονται τα πρωινά εξωτερικά ιατρεία και τα απογευματινά ιατρεία του Π.Γ.Ν.Θ. ΑΧΕΠΑ
(2017-09-12)
Γενικό πλαίσιο: Σύγχρονος τρόπος διερεύνησης της ποιότητας υπηρεσιών υγείας, είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών, από όπου προκύπτει ο εντοπισμός των αναγκών τους, η ανάλογη ανταπόκριση των συστημάτων υγείας, αλλά ...
Αξιολόγηση της ποιότητας των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας με βάση την ικανοποίηση των εξυπηρετούμενων: Η περίπτωση του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι" του Δήμου Κιλκίς
(2017-09-08)
Εισαγωγή: Η διόγκωση των δαπανών υγείας για την τρίτη ηλικία, εξαιτίας της δημογραφικής
γήρανσης του πληθυσμού, σε περιόδους οικονομικής κρίσης, κάνει ακόμη επιτακτικότερη την
ανάγκη βελτίωσης της αποδοτικότητας, των ...
Μελέτη ικανοποίησης ασθενών απο την παροχή υπηρεσιών υγείας πρωτοβάθμιας φροντίδας στα γυναικολογικά ιατρεία και στα ιατρεία οικογενειακού προγραμματισμού
(2017-02-22)
Εισαγωγή: Η παρεχόμενη φροντίδα που λαμβάνει ένας ασθενής αντικατοπτρίζεται στην ικανοποίηση που αισθάνεται από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Οι ικανοποιημένοι ασθενείς συνηθίζουν να διατηρούν μία γόνιμη επικοινωνία ...
Αξιολόγηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας μέσω της αποτύπωσης των εμπειριών των χρηστών των υπηρεσιών σε μία Υγειονομική Περιφέρεια
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Εισαγωγή: Οι εμπειρίες των ασθενών αποτελούν ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αξιολόγησης της ποιότητας του συστήματος υγείας και των υπηρεσιών υγειονομικής φροντίδας. Οι πληροφορίες από τις έρευνες εμπειρίας των ασθενών ...
Αξιολόγηση αποδοτικότητας στη Δημόσια Υγεία: η περίπτωση των κέντρων υγείας του νομού Σερρών.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-05)
Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία επιχειρείται η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των Κέντρων Υγείας (Κ.Υ.) του Νομού Σερρών, για τα έτη 2017-2018. Σε ότι αφορά το ερευνητικό μέρος της τεχνικής αποδοτικότητας, εξετάστηκαν ...
Διερεύνηση των παραγόντων που σχετίζονται με την ικανοποίηση των χρηστών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας ενός Κέντρου Υγείας της Ανατολικής Αττικής
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)
Εισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί ένα σημαντικό δείκτη έκβασης της
ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών φροντίδας υγείας. Ο 21ος αιώνας, χαρακτηρίζεται
ως αιώνας ποιότητας και η προσφορά ανάλογων υπηρεσιών είναι ...