dc.contributor.advisor | Σιηνά, Χριστίνα | |
dc.contributor.author | Πετράκου, Βαρβάρα | |
dc.contributor.other | Petrakou, Varvara | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2018-02-21T06:49:31Z | |
dc.date.available | 2018-02-21T06:49:31Z | |
dc.date.copyright | 2018-02-20 | |
dc.date.issued | 2018-01 | |
dc.identifier.other | ΣΔΜ/2018/00017 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3265 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία κατάκτησης μίας δεύτερης ή ξένης γλώσσας από ενήλικες. Στο θεωρητικό μέρος επικεντρωθήκαμε στην αναγκαιότητα της εκμάθησης δεύτερης / ξένης γλώσσας σήμερα, στους ατομικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην αποτελεσματική εκμάθησης της γλώσσας - στόχου και στα χαρακτηριστικά των ενηλίκων στη μάθηση που πρέπει να συνυπολογίσει ο εκπαιδευτής στις δραστηριότητες στην τάξη. Επιπλέον, παρουσιάσαμε βασικές μεθόδους διδασκαλίας δεύτερων γλωσσών που ακολουθούν οι εκπαιδευτές, στοιχεία των οποίων άλλοτε ευχαριστούν και άλλοτε κουράζουν τους ενήλικες.
Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε ποιοτική έρευνα (ημιδομημένες συνεντεύξεις) με σκοπό να διαπιστώσουμε πώς η κατάκτηση της ξένης γλώσσας μπορεί να γίνει μια ευχάριστη και αποτελεσματική διαδικασία μέσα στην τάξη. Καταγράψαμε την εμπειρία 4 ενηλίκων που παρακολούθησαν πρόσφατα πρόγραμμα εκμάθησης μίας ξένης γλώσσας σε βασικό επίπεδο. Από τα δεδομένα της έρευνας μάθαμε τί ευνοεί τη συμμετοχή τους σ’ ένα πρόγραμμα διδασκαλίας ξένης γλώσσας, ποιο υλικό, δραστηριότητες ή συνθήκες τους ενθουσιάζουν ή τους κουράζουν αντίστοιχα, πότε νιώθουν ικανοποίηση και επιθυμούν να συνεχίσουν την παρακολούθηση του προγράμματος. | el_GR |
dc.format.extent | 90 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.publisher | Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Πρόγραμμα εκμάθησης ξένης γλώσσας | el_GR |
dc.subject | Foreign language learning program | el_GR |
dc.title | Η κατάκτηση της ξένης ή δεύτερης γλώσσας από ενήλικες εκπαιδευόμενους μέχρι το επίπεδο Β1, του ανεξάρτητου χρήστη | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In this postgraduate dissertation we tried to investigate the process of attaining a second or foreign language by adults. In the theoretical part, we focused on today's necessity of learning a second / foreign language, on the individual factors that contribute to the effective learning of the target language and on the special learning characteristics of adults that should be considered by the teacher during the classroom activities. In addition, basic second language teaching methods, with both pleasing and tedious elements were introduced.
Then, we conducted a qualitative survey (semi-structured interviews) to see how the attainment of the foreign language can be a pleasant and effective process in the classroom. We have recorded the experience of 4 adults who have recently attended a basic foreign language learning program. From the survey data, we learned which factors encourage their participation in a foreign language teaching program which of the material, activities or conditions are exciting or tedious and when a sense of achievement motivates them to continue with the program. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |