Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η κατάκτηση της ξένης ή δεύτερης γλώσσας από ενήλικες εκπαιδευόμενους μέχρι το επίπεδο Β1, του ανεξάρτητου χρήστη

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΣΔΜ-2018-00017.pdf (584.4Kb)
    Ημερομηνία
    2018-01
    Συγγραφέας
    Πετράκου, Βαρβάρα
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή προσπαθήσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία κατάκτησης μίας δεύτερης ή ξένης γλώσσας από ενήλικες. Στο θεωρητικό μέρος επικεντρωθήκαμε στην αναγκαιότητα της εκμάθησης δεύτερης / ξένης γλώσσας σήμερα, στους ατομικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην αποτελεσματική εκμάθησης της γλώσσας - στόχου και στα χαρακτηριστικά των ενηλίκων στη μάθηση που πρέπει να συνυπολογίσει ο εκπαιδευτής στις δραστηριότητες στην τάξη. Επιπλέον, παρουσιάσαμε βασικές μεθόδους διδασκαλίας δεύτερων γλωσσών που ακολουθούν οι εκπαιδευτές, στοιχεία των οποίων άλλοτε ευχαριστούν και άλλοτε κουράζουν τους ενήλικες. Στη συνέχεια, πραγματοποιήσαμε ποιοτική έρευνα (ημιδομημένες συνεντεύξεις) με σκοπό να διαπιστώσουμε πώς η κατάκτηση της ξένης γλώσσας μπορεί να γίνει μια ευχάριστη και αποτελεσματική διαδικασία μέσα στην τάξη. Καταγράψαμε την εμπειρία 4 ενηλίκων που παρακολούθησαν πρόσφατα πρόγραμμα εκμάθησης μίας ξένης γλώσσας σε βασικό επίπεδο. Από τα δεδομένα της έρευνας μάθαμε τί ευνοεί τη συμμετοχή τους σ’ ένα πρόγραμμα διδασκαλίας ξένης γλώσσας, ποιο υλικό, δραστηριότητες ή συνθήκες τους ενθουσιάζουν ή τους κουράζουν αντίστοιχα, πότε νιώθουν ικανοποίηση και επιθυμούν να συνεχίσουν την παρακολούθηση του προγράμματος.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3265
    Συλλογές
    • Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΛΛ) / Continuing Education and Lifelong Learning (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013