Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ψηφιακή στρατηγική και κερδοφορία / Ανάπτυξη επιχειρήσεων: Η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ)

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2017-00557.pdf (685.9Kb)
    Ημερομηνία
    2017-08-28
    Συγγραφέας
    Σιδερής, Δημήτριος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να εξετάσει πώς οι ψηφιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων βοηθούν στην κερδοφορία/ανάπτυξη τους. Για το σκοπό της διπλωματικής επιλέγεται η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, οι οποίες αποτελούν και το βασικό κορμό της οικονομίας της. Η μέθοδος που ακολουθείται είναι ποσοτική, με εργαλείο το ερωτηματολόγιο, σε δείγμα 105 ΜΜΕ στην Ελλάδα και η κωδικοποίηση & ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου γίνεται με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS, με χρήση εργαλείων περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής. Σκοπός της ποσοτικής έρευνας είναι να απαντήσει στα εξής τρία ερευνητικά ερωτήματα:  Η ψηφιακή στρατηγική των ΜΜΕ γενικώς αυξάνει την κερδοφορία αυτών.  Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών από τις ελληνικές ΜΜΕ, δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, πράγμα που οδηγεί στον περιορισμό της κερδοφορίας τους.  Η συνεισφορά των ελληνικών ΜΜΕ στην Ευρώπη, ως προς τη ψηφιακή τεχνολογία, είναι χαμηλή, και αυτό δηλώνει ότι δεν εφαρμόζουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική. Αποτελέσματα: Από τα αποτελέσματα που διεξήχθησαν, διαπιστώθηκαν τα κάτωθι:  Η ψηφιακή στρατηγική των ΜΜΕ γενικώς αυξάνει την κερδοφορία αυτών.  Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών από τις ελληνικές ΜΜΕ είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, πράγμα που οδηγεί σε αύξηση της κερδοφορίας τους.  Η συνεισφορά των ελληνικών ΜΜΕ στην Ευρώπη, ως προς τη ψηφιακή τεχνολογία, είναι υψηλή αλλά αυτό δεν δηλώνει απαραίτητα ότι εφαρμόζουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική. Συνεπώς, το πρώτο από τα τρία ερευνητικά ερωτήματα φαίνεται να ικανοποιείται απόλυτα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3021
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013