dc.contributor.advisor | Πετράκης, Εμμανουήλ | |
dc.contributor.author | Σιδερής, Δημήτριος | |
dc.contributor.other | Sideris, Demetrios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-08-28 | |
dc.date.accessioned | 2017-08-28T11:38:28Z | |
dc.date.available | 2017-08-28T11:38:28Z | |
dc.date.copyright | 2017-06 | |
dc.date.issued | 2017-08-28 | |
dc.identifier.other | MBA/2017/00557 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3021 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας διπλωματικής είναι να εξετάσει πώς οι ψηφιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων βοηθούν στην κερδοφορία/ανάπτυξη τους. Για το σκοπό της διπλωματικής επιλέγεται η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, οι οποίες αποτελούν και το βασικό κορμό της οικονομίας της.
Η μέθοδος που ακολουθείται είναι ποσοτική, με εργαλείο το ερωτηματολόγιο, σε δείγμα 105 ΜΜΕ στην Ελλάδα και η κωδικοποίηση & ανάλυση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου γίνεται με το στατιστικό πρόγραμμα SPSS, με χρήση εργαλείων περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής.
Σκοπός της ποσοτικής έρευνας είναι να απαντήσει στα εξής τρία ερευνητικά ερωτήματα:
Η ψηφιακή στρατηγική των ΜΜΕ γενικώς αυξάνει την κερδοφορία αυτών.
Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών από τις ελληνικές ΜΜΕ, δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, πράγμα που οδηγεί στον περιορισμό της κερδοφορίας τους.
Η συνεισφορά των ελληνικών ΜΜΕ στην Ευρώπη, ως προς τη ψηφιακή τεχνολογία, είναι χαμηλή, και αυτό δηλώνει ότι δεν εφαρμόζουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική.
Αποτελέσματα: Από τα αποτελέσματα που διεξήχθησαν, διαπιστώθηκαν τα κάτωθι:
Η ψηφιακή στρατηγική των ΜΜΕ γενικώς αυξάνει την κερδοφορία αυτών.
Η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών τεχνολογιών από τις ελληνικές ΜΜΕ είναι ιδιαίτερα ικανοποιητική, πράγμα που οδηγεί σε αύξηση της κερδοφορίας τους.
Η συνεισφορά των ελληνικών ΜΜΕ στην Ευρώπη, ως προς τη ψηφιακή τεχνολογία, είναι υψηλή αλλά αυτό δεν δηλώνει απαραίτητα ότι εφαρμόζουν μία ολοκληρωμένη ψηφιακή στρατηγική.
Συνεπώς, το πρώτο από τα τρία ερευνητικά ερωτήματα φαίνεται να ικανοποιείται απόλυτα. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 61 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακή στρατηγική -- Επιχειρήσεις | el_GR |
dc.subject | Digital strategy -- Business | el_GR |
dc.subject | Μικρομεσαίες επιχειρήσεις -- Αξιοποίηση ψηφιακών τεχνολογιών | el_GR |
dc.subject | Small and Medium enterprises -- Exploitation of digital technologies | el_GR |
dc.title | Ψηφιακή στρατηγική και κερδοφορία / Ανάπτυξη επιχειρήσεων: Η περίπτωση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The objective of this thesis is to examine how digital business strategies help to their profitability / growth. For the purpose of this thesis, the case of SMEs in Greece is selected, which form the backbone of its economy.
The methodology is quantitative, with questionnaire as a tool to a sample of 105 SMEs in Greece while the coding and analysis of the questionnaire responses were made through the statistical program SPSS using descriptive and inferential statistics tools. The objective of quantitative research is to answer the following three research questions:
The digital strategy of SMEs generally increases the profitability of these.
The use of new digital technologies by Greek SMEs are not very satisfactory, which leads to reducing their profitability.
The contribution of Greek SMEs in Europe, in terms of digital technology is low, and this indicates that they do not implement a comprehensive digital strategy.
Results: From the results derived, it was found that:
The digital strategy of SMEs generally increases the profitability of these.
The use of new digital technologies by Greek SMEs are particularly good, which leads to increased profitability.
The contribution of Greek SMEs in Europe, in terms of digital technology is high, but this does not necessarily indicate that implement a comprehensive digital strategy.
Consequently, the first of three research questions seems to be satisfied perfectly. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |