Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η αναγκαιότητα πιστοποίησης ποιότητας ISO στον κλάδο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσης

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2017-00571.pdf (371.9Kb)
    Date
    2017-08-28
    Author
    Μητροπούλου, Στυλιανή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Διασφάλιση Ποιότητας είναι το άθροισμα των σχεδιασμένων ή οργανωμένων ενεργειών και διατυπώσεων, που είναι αναγκαίες για να διασφαλίσουν πως η παραγωγή και διάθεση ενός αγαθού ή υπηρεσίας θα πληροί συγκεκριμένους όρους (ISO 8402). Εν ολίγοις, ορθή και συστηματική διαχείριση. Συνοπτικά Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας λέμε την οργάνωση, τα απαραίτητα μέσα και το επιτελείο που χρειάζονται για τη διεκπεραίωση της εξασφάλισης ποιότητας (Alex von Holy, 2004). Για να εξασφαλισθεί συνεπώς η ποιότητα είναι αναγκαίο πρωτίστως να διασφαλισθεί πως όλοι οι όροι και απαιτήσεις, που αφορούν προϊόντα ή υπηρεσίες, είναι ικανοποιητικά γνωστές και αντιληπτές από όλους όσους θα κληθούν να εφαρμόσουν ένα τέτοιο σύστημα. Αυτά θα πρέπει να καθορίζονται και να παρουσιάζονται λεπτομερώς και με ακρίβεια για να μην υφίστανται περιοχές αβεβαιοτήτων και παρανοήσεων (Tsiotras & Gotzamani,1994). Η παρούσα εργασία εξετάζει το ζήτημα της αναγκαιότητας πιστοποίησης ποιότητας ISO στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Σε αυτό το πλαίσιο μελέτη περίπτωσης αποτελεί η Τράπεζα Πειραιώς. Προκειμένου να εξεταστεί η εφαρμογή ISO στην εν λόγω τράπεζα, η παρούσα εργασία εξετάζει την ποιότητα στον τραπεζικό τομέα, την ποιότητα των τραπεζικών υπηρεσιών και παράλληλα εξετάζει πρότυπα συστήματα ποιότητας και πιο συγκεκριμένα τη σειρά προτύπων ISO 9001:2000 και την αποτελεσματική εφαρμογή αυτών στο χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3014
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013