Show simple item record

dc.contributor.advisorΑλεξάκης, Χρήστος
dc.contributor.authorΜητροπούλου, Στυλιανή
dc.contributor.otherMitropoulou, Styliani
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-08-28
dc.date.accessioned2017-08-28T11:37:02Z
dc.date.available2017-08-28T11:37:02Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-08-28
dc.identifier.otherMBA/2017/00571el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3014
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΔιασφάλιση Ποιότητας είναι το άθροισμα των σχεδιασμένων ή οργανωμένων ενεργειών και διατυπώσεων, που είναι αναγκαίες για να διασφαλίσουν πως η παραγωγή και διάθεση ενός αγαθού ή υπηρεσίας θα πληροί συγκεκριμένους όρους (ISO 8402). Εν ολίγοις, ορθή και συστηματική διαχείριση. Συνοπτικά Σύστημα Διασφάλισης Ποιότητας λέμε την οργάνωση, τα απαραίτητα μέσα και το επιτελείο που χρειάζονται για τη διεκπεραίωση της εξασφάλισης ποιότητας (Alex von Holy, 2004). Για να εξασφαλισθεί συνεπώς η ποιότητα είναι αναγκαίο πρωτίστως να διασφαλισθεί πως όλοι οι όροι και απαιτήσεις, που αφορούν προϊόντα ή υπηρεσίες, είναι ικανοποιητικά γνωστές και αντιληπτές από όλους όσους θα κληθούν να εφαρμόσουν ένα τέτοιο σύστημα. Αυτά θα πρέπει να καθορίζονται και να παρουσιάζονται λεπτομερώς και με ακρίβεια για να μην υφίστανται περιοχές αβεβαιοτήτων και παρανοήσεων (Tsiotras & Gotzamani,1994). Η παρούσα εργασία εξετάζει το ζήτημα της αναγκαιότητας πιστοποίησης ποιότητας ISO στον κλάδο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Σε αυτό το πλαίσιο μελέτη περίπτωσης αποτελεί η Τράπεζα Πειραιώς. Προκειμένου να εξεταστεί η εφαρμογή ISO στην εν λόγω τράπεζα, η παρούσα εργασία εξετάζει την ποιότητα στον τραπεζικό τομέα, την ποιότητα των τραπεζικών υπηρεσιών και παράλληλα εξετάζει πρότυπα συστήματα ποιότητας και πιο συγκεκριμένα τη σειρά προτύπων ISO 9001:2000 και την αποτελεσματική εφαρμογή αυτών στο χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα.el_GR
dc.format.extent57 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣυστήματα διασφάλισης ποιότηταςel_GR
dc.subjectQuality assurance systemsel_GR
dc.subjectΣυστήματα διασφάλισης ποιότητας -- Χρηματοοικονομικές υπηρεσίεςel_GR
dc.subjectQuality assurance systems -- Financial servicesel_GR
dc.titleΗ αναγκαιότητα πιστοποίησης ποιότητας ISO στον κλάδο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Μελέτη περίπτωσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractQuality Assurance is the sum of planned or organized actions and formalities needed to ensure that the production and sale of a good or service will meet the particular conditions (ISO 8402). In short, proper and systematic management. Quality Assurance System is called the organization, the resources and the staff needed to handle quality assurance (Holy, 2004). Thus, to ensure the quality it is primarily necessary to ensure that all the conditions and requirements relating to a specific product or service are well known and understood by all those who will have to implement such a system. These should be determined and presented in detail and precision to avoid bearing certain uncertainties and misunderstandings (Tsiotras & Gotzamani, 1994). This paper addresses the ISO quality certification necessity in the financial services industry. In this context the case study is Piraeus Bank. To examine the application of ISO to the bank, this paper examines the quality of the banking sector, the quality of banking services and it also examines quality systems standards and more specifically ISO 9000: 2000 and its application in Piraeus Bank (Heras et al, 2002).el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record