Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η διερεύνηση και εφαρμοργή σχεδίου μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2017-00521.pdf (657.5Kb)
    Ημερομηνία
    2017-07-24
    Συγγραφέας
    Αντωνίου, Ελευθερία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς κοινωνικών και ανθρωπιστικών Υπηρεσιών στην Κύπρο. Το πρώτο μέρος αναφέρεται στους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς γενικά και στηρίζεται αποκλειστικά στην βιβλιογραφία. Εξετάζονται θέματα όπως η δράση και οι κατηγορίες των Μ.Κ.Ο. Oι μορφές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους Μ.Κ.Ο, η χρήση του μάρκετινγκ και της έρευνας, και κατ’ επέκτασιν τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το μίγμα προβολής του. Στο δεύτερο μέρος, τίθεται η υπόθεση της έρευνας, με βάση την οποία ο Μ.Κ.Ο. ο οποίος μελετάται αδυνατεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κοινού λόγω έλλειψης ή ανεπαρκούς χρήσης του μάρκετινγκ. Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες, τον ερευνητικό σκοπό και τους επιμέρους ερευνητικούς στόχους. Στη συνέχεια πραγμτοποιήθηκε και μια ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο των συνεντεύξεων εις βάθος και των συνεντεύξεων με ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος. Οι συνεντεύξεις εις βάθος έγιναν με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου, τους λειτουργούς και ενεργά εμπλεκόμενους εθελοντές με σκοπό τη διερεύνηση των στόχων του οργανισμού, τον τρόπο λειτουργίας του, οργάνωσης και δραστηριοποίησης καθώς και του εντοπισμού των τεχνικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Οι ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος επιλέχθηκαν με κριτήριο την ηλικία. Στην πρώτη ομάδα συμμετείχαν άτομα ηλικίας 25-35 ετών και στη δεύτερη άτομα ηλικίας 45-55 ετών, προκειμένου να μελετηθεί η αντιμετώπιση του οργανισμού και γενικότερα των Μ.Κ.Ο. από την πλευρά των αποδεκτών των ενεργειών του οργανισμού. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας, βάση των παραπάνων ερευνών, αναλύονται τα συμπεράσματα, σύμφωνα με τα οποία η αρχική υπόθεση της έρευνας επιβεβαιώνεται. Συγκεκριμένα ο Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου, υστερεί σε επίπεδο ενημέρωσης του κοινού. Δεν χρησιμοποιεί καμία τεχνική μάρκετινγκ, χρησιμοποιεί ελάχιστα κάποιες μεθόδους προβολής του έργου του με αποτέλεσμα να υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση, και κατά συνέπεια αδιαφορία και άγνοια εκ μέρους του κοινού. Για την αντιμετώπιση των ελλείψεων προτείνεται να δοθεί βάρος στην επαφή και προσέγγιση του κοινού, να δοθεί έμφαση στην συνεχή και λεπτομερή επικοινωνία στην εκμετάλλευση των τάσεων και ευκαιριών του περιβάλλοντος, π.χ. μια συνεργασία με μια εμπορική επιχείρηση καθώς και τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την επικοινωνία με το νεαρότερο κοινο.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2913
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013