dc.contributor.advisor | Επαμεινώνδα, Επαμεινώνδας | |
dc.contributor.author | Αντωνίου, Ελευθερία | |
dc.contributor.other | Antoniou, Eleftheria | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-07-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-07-24T10:05:16Z | |
dc.date.available | 2017-07-24T10:05:16Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-07-24 | |
dc.identifier.other | MBA/2017/00521 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2913 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό στόχο την διερεύνηση της εφαρμογής του μάρκετινγκ από τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς κοινωνικών και ανθρωπιστικών Υπηρεσιών στην Κύπρο.
Το πρώτο μέρος αναφέρεται στους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς γενικά και στηρίζεται αποκλειστικά στην βιβλιογραφία. Εξετάζονται θέματα όπως η δράση και οι κατηγορίες των Μ.Κ.Ο. Oι μορφές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στους Μ.Κ.Ο, η χρήση του μάρκετινγκ και της έρευνας, και κατ’ επέκτασιν τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το μίγμα προβολής του.
Στο δεύτερο μέρος, τίθεται η υπόθεση της έρευνας, με βάση την οποία ο Μ.Κ.Ο. ο οποίος μελετάται αδυνατεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του κοινού λόγω έλλειψης ή ανεπαρκούς χρήσης του μάρκετινγκ.
Χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική έρευνα, με τη χρήση ερωτηματολογίου, το οποίο σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες, τον ερευνητικό σκοπό και τους επιμέρους ερευνητικούς στόχους.
Στη συνέχεια πραγμτοποιήθηκε και μια ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο των συνεντεύξεων εις βάθος και των συνεντεύξεων με ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος.
Οι συνεντεύξεις εις βάθος έγιναν με τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου, τους λειτουργούς και ενεργά εμπλεκόμενους εθελοντές με σκοπό τη διερεύνηση των στόχων του οργανισμού, τον τρόπο λειτουργίας του, οργάνωσης και δραστηριοποίησης καθώς και του εντοπισμού των τεχνικών μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν.
Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου.
Οι ομάδες εστίασης ενδιαφέροντος επιλέχθηκαν με κριτήριο την ηλικία. Στην πρώτη ομάδα συμμετείχαν άτομα ηλικίας 25-35 ετών και στη δεύτερη άτομα ηλικίας 45-55 ετών, προκειμένου να μελετηθεί η αντιμετώπιση του οργανισμού και γενικότερα των Μ.Κ.Ο. από την πλευρά των αποδεκτών των ενεργειών του οργανισμού. Για την εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος ανάλυσης περιεχομένου.
Στο τελευταίο μέρος της εργασίας, βάση των παραπάνων ερευνών, αναλύονται τα συμπεράσματα, σύμφωνα με τα οποία η αρχική υπόθεση της έρευνας επιβεβαιώνεται.
Συγκεκριμένα ο Αντιρευματικός Σύνδεσμος Κύπρου, υστερεί σε επίπεδο ενημέρωσης του κοινού. Δεν χρησιμοποιεί καμία τεχνική μάρκετινγκ, χρησιμοποιεί ελάχιστα κάποιες μεθόδους προβολής του έργου του με αποτέλεσμα να υπάρχει ελλιπής πληροφόρηση, και κατά συνέπεια αδιαφορία και άγνοια εκ μέρους του κοινού.
Για την αντιμετώπιση των ελλείψεων προτείνεται να δοθεί βάρος στην επαφή και προσέγγιση του κοινού, να δοθεί έμφαση στην συνεχή και λεπτομερή επικοινωνία στην εκμετάλλευση των τάσεων και ευκαιριών του περιβάλλοντος, π.χ. μια συνεργασία με μια εμπορική επιχείρηση καθώς και τη χρήση των νέων τεχνολογιών για την επικοινωνία με το νεαρότερο κοινο. | el_GR |
dc.format.extent | 56 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικές μάρκετινγκ | el_GR |
dc.subject | Marketing Plan | el_GR |
dc.subject | Στρατηγικές μάρκετινγκ -- Μη Κερδοσκοπικοί Οργανισμοί | el_GR |
dc.subject | Marketing Plan -- Non-Profit Organizations | el_GR |
dc.title | Η διερεύνηση και εφαρμοργή σχεδίου μάρκετινγκ σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Η περίπτωση του Αντιρευματικού Συνδέσμου Κύπρου | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The main objective of this thesis is to investigate the application of marketing by the Non-Profit Organizations (NGOs) of Social and Human Services in Cyprus.
The first part refers to Non-Profit Organizations in general and is based on the bibliography. Issues such as the actions, the marketing applied to NGOs, the use of marketing and research, are being examined.
In the second part, the case of the investigation, according to which the NGO who is under study fails to meet the public’s requirements due to lack of or insufficient use of marketing.
Quantitative research was used, using a questionnaire, which was designed according to the research objectives and the individual research targets.
Qualitative research was conducted also, through the method of in- depth interviews, and interviews with focus groups.
In-depth interviews were made with the members of the Board of the Cyprus League Against Rheumatism, employees, and actively involved volunteers to investigate the organization's objectives, how it operates, how it is organized and activating and identifying the marketing techniques they use.
The content analysis method was used to extract conclusions.
Focus groups were selected based on age. The first group included 25-35 year olds and the second 45-55 year olds to study the Cyprus League Against Rheumatism and the NGOs in general from the point of view of the recipients of the organization's actions. The content analysis method was used to extract conclusions.
In the last part of the work, based on the past research, the conclusions are analysed, according to which the original research case is confirmed.
The Cyprus League Against Rheumatism, is lagging in terms of informing the public. It does not have in place any marketing techniques, it uses only limited methods to project its work, resulting in poor information, and therefore indifference and ignorance on the part of the public.
To address the shortcomings, it is proposed to give emphasis on the area of contact and approach the public, to emphasize continuous and detailed communication on the exploitation of environmental trends and opportunities, e.g. A partnership with a commercial venture and the use of recent technologies for communicating with the youngest public. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |