Show simple item record

dc.contributor.advisorΚόκκινος, Μαρκιανός
dc.contributor.authorΓεωργακοπούλου, Βασιλική
dc.contributor.otherGeorgakopoulou, Vasiliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-06-22
dc.date.accessioned2017-06-22T10:04:16Z
dc.date.available2017-06-22T10:04:16Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-06-22
dc.identifier.otherΑΣΠ/2017/00030el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2871
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟ σχολικός εκφοβισμός είναι μια γνώριμη σε όλους μορφή επιθετικής συμπεριφοράς. Οι περισσότεροι ενήλικες μπορούν να θυμηθούν κατά τα σχολικά τους χρόνια επεισόδια με αυτούς ως θύματα, θύτες ή παρατηρητές. Τότε όμως όλα αυτά ήταν αθώα πειράγματα που κανένας δεν θυμόταν την επόμενη μέρα, κομμάτι των παιδικών κοινωνικών σχέσεων και φυσιολογική διαδικασία για την ανάπτυξη των παιδιών. Στη σημερινή εποχή ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και η κοινωνία. Η μορφή αυτή της ενδοσχολικής βίας έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο και θεωρείται ως η πιο κυρίαρχη μορφή νεανικής παραβατικότητας με σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχοσωματική ανάπτυξη και κοινωνικοποίηση του παιδιού. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η περιγραφή και κατανόηση του φαινομένου μέσα από την συγκριτική μελέτη των πηγών για τα αίτια εμφάνισης του φαινομένου καθώς και τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των εμπλεκόμενων μαθητών. Επιπρόσθετα γίνεται παρουσίαση πιθανών μέτρων πρόληψης, μέσα από την ανάλυση των ερμηνευτικών προσεγγίσεων για τα επιβλαβή αποτελέσματά του στην κοινωνία και την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών που ακολουθούνται στην Ευρώπη για αντιμετώπιση του φαινομένου. Για την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας χρησιμοποιήθηκε υλικό από πρωτογενείς πηγές όπως έρευνες, έντυπα, δημοσιεύματα καθώς και βοηθήματα που εκδίδονται προς εκπαιδευτικούς και γονείς. Παράλληλα έχει γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση από βιβλία και εγχώριες αλλά και διεθνής μελέτες που αφορούν το φαινόμενο της θυματοποίησης τα τελευταία περίπου είκοσι χρόνια.el_GR
dc.format.extentvii, 58 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel_GR
dc.subjectSchool bullyingel_GR
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμός -- Προγράμματα πρόληψηςel_GR
dc.subjectBullying -- Prevention programmesel_GR
dc.titleΤο φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, μορφές, αιτίες και αντιμετώπισηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractSchool bullying is a form of aggressive behavior known to all. Most adults can recall incidents with them as victims, victimizers or observers during their school years. But then the circumstances were innocent experiments that no one remembered the next day, a part of the childhood social relationships and a normal process for the development of children. Nowadays, school bulling is one of the most important problem faced by students, teachers, parents and society. The form of this intra school violence has evolved into a global social phenomenon and is seen as the most dominant form of juvenile delinquency that has a serious impact on the child’s psychosomatic development and socialization The purpose of this project is to describe and understand the phenomenon through the comparative study of the causes of the phenomenon as well as the basic characteristics of the personality of the students involved. Additionally, possible prevention measures are presented through the analysis of interpretive approaches to its harmful effects in the society and the best practices in Europe to address the phenomenon. The work done for this diploma thesis, involved detailed information from primary sources, such as surveys, prints, publications as well as guidance from teachers and parents. At the same time, an extensive bibliographic review was carried out on both domestic and international books and studies on the phenomenon of victimization in the last twenty years.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record