Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Πτυχιακές Εργασίες / Undergraduate Theses
    • Αστυνομικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Police Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Πτυχιακές Εργασίες / Undergraduate Theses
    • Αστυνομικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Police Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, μορφές, αιτίες και αντιμετώπιση

    Thumbnail
    View/Open
    ΑΣΠ-2017-00030.pdf (404.2Kb)
    Date
    2017-06-22
    Author
    Γεωργακοπούλου, Βασιλική
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Ο σχολικός εκφοβισμός είναι μια γνώριμη σε όλους μορφή επιθετικής συμπεριφοράς. Οι περισσότεροι ενήλικες μπορούν να θυμηθούν κατά τα σχολικά τους χρόνια επεισόδια με αυτούς ως θύματα, θύτες ή παρατηρητές. Τότε όμως όλα αυτά ήταν αθώα πειράγματα που κανένας δεν θυμόταν την επόμενη μέρα, κομμάτι των παιδικών κοινωνικών σχέσεων και φυσιολογική διαδικασία για την ανάπτυξη των παιδιών. Στη σημερινή εποχή ο σχολικός εκφοβισμός αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, οι γονείς και η κοινωνία. Η μορφή αυτή της ενδοσχολικής βίας έχει εξελιχθεί σε παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο και θεωρείται ως η πιο κυρίαρχη μορφή νεανικής παραβατικότητας με σοβαρές επιπτώσεις στην ψυχοσωματική ανάπτυξη και κοινωνικοποίηση του παιδιού. Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η περιγραφή και κατανόηση του φαινομένου μέσα από την συγκριτική μελέτη των πηγών για τα αίτια εμφάνισης του φαινομένου καθώς και τα βασικά χαρακτηριστικά της προσωπικότητας των εμπλεκόμενων μαθητών. Επιπρόσθετα γίνεται παρουσίαση πιθανών μέτρων πρόληψης, μέσα από την ανάλυση των ερμηνευτικών προσεγγίσεων για τα επιβλαβή αποτελέσματά του στην κοινωνία και την παρουσίαση βέλτιστων πρακτικών που ακολουθούνται στην Ευρώπη για αντιμετώπιση του φαινομένου. Για την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας χρησιμοποιήθηκε υλικό από πρωτογενείς πηγές όπως έρευνες, έντυπα, δημοσιεύματα καθώς και βοηθήματα που εκδίδονται προς εκπαιδευτικούς και γονείς. Παράλληλα έχει γίνει βιβλιογραφική ανασκόπηση από βιβλία και εγχώριες αλλά και διεθνής μελέτες που αφορούν το φαινόμενο της θυματοποίησης τα τελευταία περίπου είκοσι χρόνια.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2871
    Collections
    • Αστυνομικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Police Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013