Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖαμάνη, Ευπραξία
dc.contributor.authorΔήμου, Παναγιώτα
dc.contributor.otherDemou, Panagiota
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-02-17
dc.date.accessioned2017-02-21T07:54:14Z
dc.date.available2017-02-21T07:54:14Z
dc.date.copyright2016-12
dc.date.issued2017-02-21
dc.identifier.otherΠΕΣ/2016/00254el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2805
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολήθηκε με την ψηφιακή οικονομία. Έθεσε τις βάσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον ψηφιακό κόσμο και γενικότερα έδωσε μια νέα οπτική στη στρατηγική τους. Ο κύριος σκοπός της ήταν να εξετάσει κατά πόσο η κοινωνική δικτύωση, μπορεί να συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων της επιχείρησης και τελικά στην εδραίωσή της στην αγορά. Για το σκοπό αυτό δίνεται ο ορισμός και εξετάζεται γενικά ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ζωή των χρηστών και πιθανών καταναλωτών. Η σωστή αξιοποίησή τους πραγματικά μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια για επιχειρήσεις που βρίσκονται σε κρίση ή να συντελέσει στην αύξηση των κερδών επιχειρήσεων που είναι ήδη γνωστές και καταξιωμένες. Δεν πρέπει όμως να παραβλέπουμε το γεγονός ότι αυτού του είδους η προβολή μπορεί και να κρύβει πολλούς κινδύνους. Η ανάπτυξη έγινε μέσα από 5 κεφάλαια. Το πρώτο ήταν το εισαγωγικό, το δεύτερο όρισε σημαντικούς όρους της εργασίας, το τρίτο εστίασε στη μεθοδολογία και έθεσε την ανάλυση του θέματος και το τέταρτο αποτέλεσε το πρακτικό μέρος. Η εργασία στο τέλος κατέληξε στο συμπέρασμα στο πέμπτο κεφάλαιο ότι ο ψηφιακός κόσμος θα αποτελέσει μια εναλλακτική αγορά στον τομέα των επιχειρήσεων στο εγγύς μέλλον.el_GR
dc.format.extentvii, 106 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΨηφιακή οικονομίαel_GR
dc.subjectDigital economyel_GR
dc.titleΚριτική διερεύνηση των ψηφιακών κοινωνικών εφαρμογών στο χώρο του επιχειρείνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis studied the concept of digital economy and laid the foundations for the development of businesses in the digital world and generally gave a new perspective to their strategy. The main purpose was to examine if social media can help business to its growth. It concludes that the right usage of social media can really save businesses which are in danger by raising their profit. We have to take into consideration the fact that social media marketing, means also exposing to a lot of dangers. We must be careful. The development was performed through five chapters. The first chapter consisted the introduction, the second presented the important terms of the study, the third focused on the methodology and analysis of the subject under investigation and the fourth comprised the practical part of the study. The study concluded with fifth chapter that the digital world will become an alternative market in the business sector in the near future.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής