Κριτική διερεύνηση των ψηφιακών κοινωνικών εφαρμογών στο χώρο του επιχειρείν
Abstract
Η παρούσα εργασία ασχολήθηκε με την ψηφιακή οικονομία. Έθεσε τις
βάσεις για την ανάπτυξη των επιχειρήσεων στον ψηφιακό κόσμο και γενικότερα
έδωσε μια νέα οπτική στη στρατηγική τους. Ο κύριος σκοπός της ήταν να εξετάσει
κατά πόσο η κοινωνική δικτύωση, μπορεί να συμβάλλει στην επίτευξη των στόχων
της επιχείρησης και τελικά στην εδραίωσή της στην αγορά. Για το σκοπό αυτό
δίνεται ο ορισμός και εξετάζεται γενικά ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
στην ζωή των χρηστών και πιθανών καταναλωτών. Η
σωστή
αξιοποίησή
τους
πραγματικά
μπορεί
να
αποδειχθεί
σωτήρια
για
επιχειρήσεις
που
βρίσκονται
σε
κρίση
ή
να
συντελέσει
στην
αύξηση
των
κερδών
επιχειρήσεων
που
είναι
ήδη
γνωστές
και
καταξιωμένες.
Δεν
πρέπει
όμως
να
παραβλέπουμε
το
γεγονός
ότι
αυτού
του
είδους
η
προβολή
μπορεί
και
να
κρύβει
πολλούς
κινδύνους.
Η
ανάπτυξη
έγινε
μέσα
από
5
κεφάλαια.
Το
πρώτο
ήταν
το
εισαγωγικό,
το
δεύτερο
όρισε
σημαντικούς
όρους
της
εργασίας,
το
τρίτο
εστίασε
στη
μεθοδολογία
και
έθεσε
την
ανάλυση
του
θέματος
και
το
τέταρτο
αποτέλεσε
το
πρακτικό
μέρος.
Η
εργασία
στο
τέλος
κατέληξε
στο
συμπέρασμα
στο
πέμπτο
κεφάλαιο
ότι
ο
ψηφιακός
κόσμος
θα
αποτελέσει
μια
εναλλακτική
αγορά
στον
τομέα
των
επιχειρήσεων
στο
εγγύς
μέλλον.