dc.contributor.advisor | Χατζηλάκος, Θανάσης | |
dc.contributor.author | Τσαλαπάτα, Στέλλα | |
dc.contributor.other | Tsalapata, Stella | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-02-14 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-14T11:11:41Z | |
dc.date.available | 2017-02-14T11:11:41Z | |
dc.date.copyright | 2016-12 | |
dc.date.issued | 2017-02-14 | |
dc.identifier.other | ΠΕΣ/2016/00247 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2789 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα διατριβή παρουσιάζεται ένα σύντομο θεωρητικό πλαίσιο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και γίνεται αναφορά στις ιδιαιτερότητες που κρύβει η διδασκαλία σε μια τέτοιου είδους εκπαίδευση. Η διατριβή εστιάζει στις συμμετοχικές και συνεργατικές δραστηριότητες που πυροδοτούν και βελτιώνουν την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων αλλά και με τον καθηγητή-σύμβουλο. Γίνεται αναφορά στις πιο διαδεδομένες εκπαιδευτικές τεχνικές διδασκαλίας και μάθησης και περιγράφονται μερικές από αυτές. Ακόμη, γίνεται αναζήτηση και περιγραφή των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που χρησιμοποιούνται στις Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου. Περιγράφεται ο τρόπος εφαρμογής τους για τις αντίστοιχες Ομαδικές Συμβουλευτικές τηλε-Συναντήσεις του Ανοικτού Πανεπιστημίου της Κύπρου και στο περιβάλλον τρισδιάστατης εικονικής πραγματικότητας Second Life. Με τη βοήθεια της προκαταρκτικής συνέντευξης που θα διεξαχθεί στην διαμορφωμένη εκπαιδευτική πλατφόρμα του Second Life γίνεται επιλογή μιας από τις παραπάνω ακολουθίες εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων για την εφαρμογή της στον ίδιο τρισδιάστατο εικονικό χώρο. Τέλος πραγματοποιείται αξιολόγηση με βάση τα παραπάνω, δηλαδή το περιβάλλον διεξαγωγής της ακολουθίας, το κλίμα που επικράτησε στην εικονική τηλεσυνάντηση και την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση μεταξύ των συμμετεχόντων της έρευνας. | el_GR |
dc.format.extent | 169 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Distance education | el_GR |
dc.title | Εικονικοί κόσμοι: Εργαλείο ανθρώπινου πλησιάσματος στην εικονική τάξη (Virtual worlds as a tool for human touch in a virtual classroom) | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This essay presents a brief theoretical frame of distance education and attempts to analyze the peculiarities hidden in it. The main focus is on the participatory and collaborative activities that trigger and improve communication and interaction between the participants and the professor-consultant. The most popular educational teaching and learning techniques will be referred and some of them will be further elaborated. The teaching techniques that are commonly used in the advisory group lessons of Open University of Cyprus will be examined as they are currently, but will also be presented in the context of the multi-dimensional platform provided in the Second Life virtual reality game. The Second Life platform will then be utilized to design and construct an environment where a preliminary interview will be conducted in order to guide the selection of the educational technique to be implemented in the platform. Finally, the training activity will be assessed based on the environment where it is conducted, the atmosphere in the virtual class and the communication and interaction among the participants. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |