Repository logo
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
Repository logo
  • Collections
  • Research Outputs
  • Projects
  • People
  • Statistics
  • English
  • Ελληνικά
  • Log In
    Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Ψηφιακό Αποθετήριο ΚΥΨΕΛΗ / Kypseli Digital Repository
  3. Theses / Διατριβές και Πτυχιακές Εργασίες
  4. Μεταπτυχιακές Διατριβές / Master Τheses
  5. Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα (ΕΛΛ) / Information and Communication Systems (in Greek)
  6. Προσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα υπερμέσων.
 
  • Details
Options

Προσαρμοστικά εκπαιδευτικά συστήματα υπερμέσων.

Author(s)
Κριαράς, Αθανάσιος
Date Issued
2019-12
Faculty
Σχολή Θετικών και Εφαρμοσμένων Επιστημών / Faculty of Pure and Applied Sciences 
Abstract
Το μοντέλο της παραδοσιακής διδασκαλίας, αδυνατεί να υποστηρίξει τις σύγχρονες απαιτήσεις, οι οποίες ζητούν την υποστήριξης της διαφορετικότητας κάθε μαθητή, ως προς τις δεξιότητες, τις κλίσεις και το μορφωτικό επίπεδο. Ένα μοντέλο μάθησης, προσαρμοστικό και εξατομικευμένο, το οποίο κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος είναι τα Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Συστήματα Υπερμέσων. Αυτά παρέχουν στους μαθητές τη δυνατότητα της παρουσίασης, της πλοήγησης, της ανατροφοδότησης και της αξιολόγησής τους. Σε αυτή τη διατριβή διερευνάται κατά πόσο τα Προσαρμοστικά Εκπαιδευτικά Συστήματα Υπερμέσων μπορούν να βελτιώσουν την μαθησιακή διαδικασία με την ανάπτυξη της Διαμορφωτικής Αξιολόγησης και ποια είναι η ανταπόκριση των μαθητών από τη χρήση ενός τέτοιου συστήματος. Για το σκοπό αυτό σχεδιάστηκε, Προσαρμοστικό Εκπαιδευτικό Σύστημα Υπερμέσων για μελέτη περίπτωσης η οποία υλοποιήθηκε σε τρία στάδια με τη βοήθεια του εργαλείου ανάπτυξης LessonLAMS. Από την αξιοποίηση του στη τάξη της Β΄ Γυμνασίου στο μάθημα της Πληροφορικής αξιολογήθηκαν οι δυνατότητες και οι υπηρεσίες του, με την βοήθεια της ποσοτικής μεθόδου. Από τα αποτελέσματα που αναλύθηκαν, απορρέει ότι οι μαθητές είχαν θετική ανταπόκριση και στάση στο μοντέλο διδασκαλίας με τη χρήση του Προσαρμοστικού Εκπαιδευτικού Συστήματος Υπερμέσων και διαπιστώθηκε βελτίωση του επιπέδου γνώσεων και καλύτερη βαθμολογική επίδοση στο μάθημα. Από την πλευρά του εκπαιδευτικού επιβεβαιώθηκε η ευκολία προσαρμογής του εκπαιδευτικού υλικού και η δυνατότητα εξατομικευμένης υποστήριξης για κάθε μαθητή σε πραγματικό χρόνο για όλους τους εκπαιδευόμενους.
Publisher
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Format
xi, 152, [17] σ. ; 30 εκ.
Subjects

Προσαρμοστικά εκπαιδε...

Adaptive education hy...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

ΠΕΣ-2019-00312.pdf

Size

4.44 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):be343205260a5a36a08f6137b6c7d00e

  • Contact Us
  • Cookie settings
  • Open University of Cyprus
  • OUC Library
  • Policies
  • Accessibility and Data Protection

Find us on:

FacebookFacebook

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science - Powered by Dataly