dc.contributor.advisor | Κεχαγιάς, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Τσίμπου, Στέλλα Κωνσταντίνα | |
dc.contributor.other | Tsimpou, Stella Constantina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-20 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-20T08:19:19Z | |
dc.date.available | 2016-07-20T08:19:19Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-20 | |
dc.identifier.other | MBA/2016/00420 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2435 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία στοχεύει στην ανάδειξη του ρόλου των social media όσον αφορά την ενίσχυση του brand awareness (αναγνωρισιμότητα μάρκας) συγκεκριμένου εμπορικού σήματος υπηρεσιών τηλεφωνίας (CYTA Hellas).
Ο εντυπωσιακός όγκος των χρηστών των social media καθώς και ο ολοένα αυξανόμενος ρυθμός ανάπτυξής τους, φανερώνει την άμεση ανάγκη για στοχευμένες και καινοτόμες καμπάνιες social media από μέρους των επιχειρήσεων. Γίνεται λοιπόν αντιληπτό και από τα παραπάνω πως διαδικασίες όπως η διαχείριση, η παραγωγή περιεχομένου, η δημιουργία αισθήματος κοινότητας στο κοινό, και το crisis management (αντιμετώπιση κρίσης από παράπονα) αποτελούν πια οργανικό κομμάτι των εταιριών αυτών. Την παρούσα εργασία θα αξιολογήσουμε την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής καμπάνιας της CYTA μεσώ του Facebook, η οποία και διοργανώθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014.
Η αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας δημιουργείται από κάτι που προκαλεί στον καταναλωτή να έρθει σε επαφή με τη μάρκα, όπως προώθηση, διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, κλπ. Τα social media αποτελούν έναν τρόπο μέσω τον οποίο οι μάρκες εκτίθενται στους καταναλωτές και επομένως παίζουν σημαντικό ρόλο στη δέσμευση (commitment) του καταναλωτή με την σελίδα της μάρκας. Ενδεχομένως μπορεί να αναμένεται μια αρνητική σχέση μεταξύ του καταναλωτή και της σελίδας λόγω συχνής ενόχλησης (posting) και έτσι να επηρεαστεί η αναγνωρισιμότητα της μάρκας. Συνεπώς μπορούμε να κάνουμε τους παρακάτω ελέγχους υποθέσεων, για να αναδειχθεί ο ρόλος μιας σελίδας στα social media στην αναγνωρισιμότητα μιας μάρκας:
• Μια υψηλή δέσμευση με την σελίδα της μάρκας προκαλεί θετική επίδραση στην αναγνωρισιμότητα της (brand awareness).
• Η συχνή ενόχληση της σελίδας της μάρκας έχει μια αρνητική επίδραση στην αναγνωρισιμότητα της (brand awareness). | el_GR |
dc.format.extent | 105 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Social media | el_GR |
dc.subject | Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης | el_GR |
dc.subject | Social media -- Brand awareness | el_GR |
dc.subject | Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Αναγνωρισιμότητα μάρκας | el_GR |
dc.title | Η επιρροή των social media στην αγοραστική συμπεριφορά των υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This paper aims to highlight the role of social media as it concerns the enhancement of Cyta’ s Hellas Teleccomunication services brand awareness.
The impressive volume of social media users and the ever-increasing growth rates, shows the urgent need for targeted and unique social media campaigns for alla businesses. It is obvious that procedures such as management, content production, the creation of community feelings in the audience and crisis management are an organic part of these companies. In this paper we will valuate the results of CYTA’s online campaigns through Facebook, which was organized in September 2014.
The brand awareness is created by something that causes the consumer to contact the brand, like promotion, advertising, public relations etc. Social media is a manner by which the chips are exposed to consumers and therefore are playing an important role in the consumer’s commitment with brand’s page. Perhaps we may expect a negative relationship between the consumer and the page of frequent annoyance (posting) and therefore it can affect brand awareness. Therefore to highlight the role of a social media page for brand awareness we can make the following hypothesis testing:
• A high commitment to the brand page causing a positive impact on brand awareness
• Frequent nuisance page brand has a negative effect on the visibility of brand awareness) | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |