Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject "Στρατηγικές μάρκετινγκ"
Now showing items 1-3 of 3
-
Ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων – Μελέτη περίπτωσης
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2021-12)Βασικός σκοπός της εργασίας, είναι η συλλογή, επεξεργασία και ανάλυση βιβλιογραφικών δεδομένων όσον αφορά την ανάλυση στρατηγικής μάρκετινγκ μικρών επιχειρήσεων με χρήση συγκεκριμένης μελέτης περίπτωσης. Για τους σκοπούς ... -
Η διείσδυση των προσεγγίσεων του μάρκετινγκ στον ελληνικό δημόσιο τομέα: Τάσεις και προοπτικές
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η μέτρηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών του ελληνικού δημοσίου τομέα, η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητά του, καθώς και η ανάδειξη της σημασίας υιοθέτησης στρατηγικών και ... -
Στρατηγικές τοποθέτησης νέου προϊόντος στην αγορά του καφέ.
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2019-07)Ο τρόπος που οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν το προϊόν και την συνήθεια του καφέ λόγω της αυξανόμενος κατανάλωσης δημιουργεί μεγάλο επιστημονικό ενδιαφέρον για μελέτη. Οι εταιρίες καφέ κρίνεται απαραίτητο να μπορέσουν να ...