Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπασαντής, Διαμαντής
dc.contributor.authorΑσλανίδου, Αναστασία
dc.contributor.otherAslanidou, Anastasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-28
dc.date.accessioned2016-03-29T08:12:47Z
dc.date.available2016-03-29T08:12:47Z
dc.date.copyright2016-01
dc.date.issued2016-03-29
dc.identifier.otherΕΔΜ/2016/00016el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2254
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ κρίση του χρηματοπιστωτικού τομέα στην Κύπρο το 2013 και ιδιαίτερα η μνημονιακή λύση του ‘κουρέματος’ των καταθέσεων έχουν επηρεάσει δυσμενώς την εμπιστοσύνη των τουριστών και επενδυτών, καθώς και την εικόνα της Χώρας διεθνώς. Η εξέλιξη αυτή είχε άμεση επίπτωση στην τουριστική βιομηχανία η οποία αποτελεί έναν από τους σημαντικούς πυλώνες της οικονομίας της Κύπρου, με ουσιαστική συμβολή στον καθορισμό του βιοτικού επιπέδου του πληθυσμού του νησιού. Η δημοσιογραφία και τα ΜΜΕ γενικότερα, ιδιαίτερα στις μέρες μας με τα ραγδαίως εξελισσόμενα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αποκτούν σταδιακά μια νέα δυναμική στον επιχειρηματικό κόσμο όσον αφορά την εμπορία (marketing) οποιουδήποτε προϊόντος, συμπεριλαμβανομένου και του τουριστικού, και η οποία λαμβάνει μία εντελώς νέα προσέγγιση μέσα σε ένα ανταγωνιστικό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον. Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της δυνατότητας χρησιμοποίησης της δημοσιογραφίας (παραδοσιακής και νέας) καθώς και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο ενίσχυσης των τουριστικών ροών προς τη χώρα, κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης, Γίνεται προσπάθεια εξεύρεσης της κοινής συνισταμένης των χαρακτηριστικών και στοιχείων των δύο πεδίων, της δημοσιογραφίας/επικοινωνίας και της τουριστικής βιομηχανίας, η οποία να οδηγεί στη μεγιστοποίηση της θετικής συμβολής τους προς την κατεύθυνση της απάμβλυνσης των αρνητικών επιπτώσεων της οικονομικής κρίσης. Επιπλέον διερευνάται η τυχόν ανάγκη ανάπτυξης μιας νέας δημοσιογραφικής πρακτικής η οποία θα μπορούσε να αποτελέσει αποτελεσματικό εργαλείο για τη στρατηγική διαχείρισης της κρίσης και την αποκατάσταση της εικόνας της Κύπρου, με βάση τον διάλογο με τον υποψήφιο πελάτη/ τουρίστα τόσο μέσω των παραδοσιακών ΜΜΕ όσο και με τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η μελέτη βασίζεται στην ποιοτική έρευνα με τη μέθοδο της εις βάθος ημιδομημένης προσωπικής συνέντευξης με εμπειρογνώμονες στα δύο πεδία, του Τουρισμού και της Δημοσιογραφίας/ Επικοινωνίας. Η χρήση της συγκεκριμένης ερευνητικής μεθόδου διασφαλίζει την άμεση προσέγγιση του θέματος και συγχρόνως διευκολύνει την ανάδυση σχέσεων και συσχετισμών μεταξύ των κοινωνικών δομών και διαδικασιών των δύο πεδίων. Ιδιαίτερη έμφαση αποδίδεται στα ποιοτικά χαρακτηριστικά της σχέσης μεταξύ δημοσιογραφίας/ επικοινωνίας και τουρισμού μέσω της πλαισίωσης της έρευνας με θεωρητική ακαδημαϊκή προσέγγιση τόσο του κοινωνιολογικού φαινομένου του τουρισμού, όσο και της καθ’ εαυτό ερευνητικής προσπάθειας.el_GR
dc.format.extentxii, 150 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημοσιογραφίαel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectΤουριστικό προϊόνel_GR
dc.subjectJournalismel_GR
dc.subjectSocial mediael_GR
dc.subjectTourist productel_GR
dc.titleΗ δυναμική της δημοσιογραφίας στον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού προϊόντος σε περίοδο κρίσης - Η περίπτωση της Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe 2013 crisis of the banking system of Cyprus and especially the bailout have damaged the confidence of tourists and investors as well as the image of the country internationally. This development had severe adverse impact on the Cyprus tourism, an important industry of the island with significant contribution to the cost of living and the country’s economy. Journalism in nowadays, with the rapid development of the social media and social networking, is gradually becoming a new dynamic business in the field of marketing worldwide, offering an entirely new approach of the promotion of any product (including tourist product) in a demanding and competitive global environment . The aim of this study is to explore the possibility of using Journalism (traditional and new journalism) and social media as a tool for strengthening the tourist flow to the country, during the period of the economic crisis. It involves identifying the common ground of the features and elements of the two fields, that of journalism /communication and tourism industry, the combination of which results in maximizing their positive contribution towards the mitigation of the negative effects of the economic crisis. Moreover, the project looks into the need of developing a new journalistic practice which could be proved an effective tool for crisis management strategy and the ‘restoration’ of the image of Cyprus, on the basis of a dialogue with the prospective customer/tourist both through traditional media and with new media networking. The study is based on qualitative research by contacting in depth semi-structured, face to face interviews with experts in both filed, Tourism and Journalism/Communication. The use of the specific research method ensures the direct approach to the issue and at the same time it facilitates the emergence of relations and correlations between the social structures and processes of the two fields. Particular emphasis is given on the qualitative characteristics of the relationship between journalism/communication and tourism through the framing of the research process with theoretical academic approach of both the sociological phenomenon of tourism and the research effort itself. Key words: country image, Cyprus, financial crisis, grounded theory, journalism, media, qualitative research, semi-structured interview, tourism, tourist product.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής