Show simple item record

dc.contributor.advisorΘεοδοσίου, Μάριος
dc.contributor.authorΜάγδα, Λοΐζου
dc.contributor.otherMagda, Loizou
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-09-09
dc.date.accessioned2015-09-10T11:41:13Z
dc.date.available2015-09-10T11:41:13Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-09-10
dc.identifier.otherMBA/2015/00346el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2127
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΟι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον αναπτυσσόμενο κόσμο φαίνεται να επωφελούνται με την πάροδο του χρόνου από τις εξαγωγές τους στις λιγότερο ανεπτυγμένες αγορές και προσπαθούν να προσαρμόσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα προϊόντα τους για να είναι ελκυστικά στις συγκεκριμένες αγορές. Μετά από μελέτη διαφόρων επιστημονικών άρθρων, διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες όσον αφορά την διαδικασία που πρέπει να εφαρμόσει μια εταιρεία, ώστε να μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα της, αλλά και την μορφή που πρέπει να πάρει η στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της για να μπορέσει να τα προβάλει σε λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες. Η παρούσα διατριβή διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία Roha προσαρμόζει τις στρατηγικές εξαγωγικού μάρκετινγκ της, με στόχο να προωθήσει τα προϊόντα της σε λιγότερο αναπτυγμένες χώρες. Εξετάζεται η διαμόρφωση της τιμής, η συσκευασία, η διανομή και ο τρόπος προβολής του προϊόντος κατά την άφιξη του στην ξένη στοχευόμενη αγορά. Λόγω του ότι η οικονομική κατάσταση των ατόμων, το περιβάλλον στο οποίο ζουν και οι ανάγκες που έχουν οι άνθρωποι στις ανεπτυγμένες χώρες είναι πολύ διαφορετικός από των ατόμων που ζουν στις λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες, απαιτείται από μια εξαγωγική εταιρεία να μελετήσει σε βάθος την χώρα στόχο. Γι’ αυτό, στην παρούσα εργασία έγινε μελέτη μιας λιγότερο ανεπτυγμένης περιοχής και συγκεκριμένα της Βόρειας Αφρικής, ως αναφορά το εξωτερικό περιβάλλον. Στόχος ήταν να διαπιστωθεί ποια μορφή πρέπει να έχουν τα προϊόντα της εταιρείας Roha ώστε να μπορέσουν να προωθηθούν όσο το δυνατόν καλύτερα, με αποτέλεσμα την πώληση τους και να μην καταστεί για την εταιρεία ζημιά η εξαγωγή στην Βόρεια Αφρική. Για την υλοποίηση της διατριβής συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από την εταιρεία Roha σχετικά με τις υφιστάμενες δραστηριότητες της, τις δυνατότητες και τις αδυναμίες της την οργανωτική της δομή και τους στόχους που έχει για μελλοντική ανάπτυξη στον τομέα των εξαγωγών. Επίσης στην βάση αυτών των πληροφοριών αναπτύχθηκε ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Εξαγωγικού Μάρκετινγκ το οποίο θα αποτελέσει την βάση για επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στις αγορές της Βόρειας Αφρικής.el_GR
dc.format.extent52 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel_GR
dc.subjectMarketing Strategiesel_GR
dc.titleΜε ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικήςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractExports can contribute greatly in strengthening the financial position of a company, especially in times of economic crisis as they significantly enhance sales revenues and profits. Companies in developed and developing countries appear to benefit over time from their exporting activities, compared to companies in less developed countries, trying to adapt their products as much as possible to these idiosyncrasies of these markets. Following a thorough review of the relevant literature, it was found that there is not adequate evidence regarding the procedure to be followed by a company to best promote its products, in less developed markets, or the form that its exports marketing strategy should take. This thesis examines how the Roha Company should adapts its export marketing strategies in order to successfully enter and penetrate less developed countries. The study evaluates the suitability of pricing, packaging, distribution and promotion of the export product to attract and maintain customers in the targeted foreign market. Because the economic and market conditions as well as people’s needs and preferences differ greatly between developed and less developed countries, companies that aim to export theirs products in these countries should perform an in-depth study of the targeted country. Therefore, in this thesis we study the external environment in a less developed region and specifically in North Africa. The aim was to determine how the Rocha company should be develop its export marketing strategy to successfully promote increase their consumption in a profitable way. For the development of this thesis information was gathered from Roha Company about its current business activities and its objectives for the future export growth. We also study the company's strengths and weaknesses, available resources and organizational structure. Based on this strategic analysis an integrated export marketing strategy is proposed, which can serve as the basis for the expansion of firm’s activities in North African markets.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record