Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Με ποιό τρόπο η εταιρεία Roha, μπορεί να διαμορφώσει τη στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της, για διείσδυση στις αγορές της Αφρικής

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00346.pdf (913.7Kb)
    Date
    2015-09-10
    Author
    Μάγδα, Λοΐζου
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Οι εξαγωγές αποτελούν ένα σημαντικό παράγοντα για την ενίσχυση και την επιβίωση μια εταιρείας, κυρίως σε περιόδους οικονομικής κρίσης αφού αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων για την ίδια την επιχείρηση. Οι εταιρείες στον αναπτυσσόμενο κόσμο φαίνεται να επωφελούνται με την πάροδο του χρόνου από τις εξαγωγές τους στις λιγότερο ανεπτυγμένες αγορές και προσπαθούν να προσαρμόσουν όσο το δυνατόν καλύτερα τα προϊόντα τους για να είναι ελκυστικά στις συγκεκριμένες αγορές. Μετά από μελέτη διαφόρων επιστημονικών άρθρων, διαπιστώθηκε πως δεν υπάρχουν αρκετές πληροφορίες όσον αφορά την διαδικασία που πρέπει να εφαρμόσει μια εταιρεία, ώστε να μπορεί να προωθήσει τα προϊόντα της, αλλά και την μορφή που πρέπει να πάρει η στρατηγική εξαγωγικού μάρκετινγκ της για να μπορέσει να τα προβάλει σε λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες. Η παρούσα διατριβή διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία Roha προσαρμόζει τις στρατηγικές εξαγωγικού μάρκετινγκ της, με στόχο να προωθήσει τα προϊόντα της σε λιγότερο αναπτυγμένες χώρες. Εξετάζεται η διαμόρφωση της τιμής, η συσκευασία, η διανομή και ο τρόπος προβολής του προϊόντος κατά την άφιξη του στην ξένη στοχευόμενη αγορά. Λόγω του ότι η οικονομική κατάσταση των ατόμων, το περιβάλλον στο οποίο ζουν και οι ανάγκες που έχουν οι άνθρωποι στις ανεπτυγμένες χώρες είναι πολύ διαφορετικός από των ατόμων που ζουν στις λιγότερο ανεπτυγμένες χώρες, απαιτείται από μια εξαγωγική εταιρεία να μελετήσει σε βάθος την χώρα στόχο. Γι’ αυτό, στην παρούσα εργασία έγινε μελέτη μιας λιγότερο ανεπτυγμένης περιοχής και συγκεκριμένα της Βόρειας Αφρικής, ως αναφορά το εξωτερικό περιβάλλον. Στόχος ήταν να διαπιστωθεί ποια μορφή πρέπει να έχουν τα προϊόντα της εταιρείας Roha ώστε να μπορέσουν να προωθηθούν όσο το δυνατόν καλύτερα, με αποτέλεσμα την πώληση τους και να μην καταστεί για την εταιρεία ζημιά η εξαγωγή στην Βόρεια Αφρική. Για την υλοποίηση της διατριβής συγκεντρώθηκαν πληροφορίες από την εταιρεία Roha σχετικά με τις υφιστάμενες δραστηριότητες της, τις δυνατότητες και τις αδυναμίες της την οργανωτική της δομή και τους στόχους που έχει για μελλοντική ανάπτυξη στον τομέα των εξαγωγών. Επίσης στην βάση αυτών των πληροφοριών αναπτύχθηκε ένα ολοκληρωμένο Σχέδιο Εξαγωγικού Μάρκετινγκ το οποίο θα αποτελέσει την βάση για επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στις αγορές της Βόρειας Αφρικής.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2127
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013