Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών, πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή

    Thumbnail
    View/Open
    MBA-2015-00347.pdf (1005.Kb)
    Date
    2015-09-08
    Author
    Καλυβίτου, Νίκη
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αντικείμενο έρευνας της παρούσας Διατριβής αποτελεί η μελέτη και κατανόηση των στρατηγικών επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών καθώς και το πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Ως εκ τούτου η παρούσα μελέτη διακρίνεται σε τρία κύρια μέρη/κεφάλαια. Το πρώτο κεφάλαιο σχετίζεται με τις στρατηγικές επικοινωνίας και προώθησης κέντρων εστίασης, τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών. Στο κεφάλαιο αυτόγίνεται σύντομη ιστορική αναδρομή στους διάφορους προσανατολισμούς της αγοράς μέχρι την τελική κατάληξη στο Marketing. Στη συνέχεια εξετάζετε πιο επισταμένα το Marketing Υπηρεσιών επικεντρώνοντας στους ταξιδιωτικούς προορισμούς, κέντρα εστίασης και χώρους αναψυχής. Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στο πως επηρεάζουν οι ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και κριτικής την αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Η επικοινωνία των επιχειρήσεων με τους καταναλωτές μέσω των κοινωνικών δικτύων φαίνεται να αποτελεί ένα καινούργιο τρόπο επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης που απευθύνετε στον σύγχρονο καταναλωτή. Η παρατηρούμενη συνεχής πρόσβαση όλο και περισσοτέρων καταναλωτών σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης και ιστοσελίδες τουριστικού περιεχομένου έχουν αλλάξει καθοριστικά το χαρακτήρα του τουριστικού προϊόντος. Επιπλέον όπωςφαίνεται η πληροφόρηση/διαφήμιση από στόμα σε στόμα μέσω του διαδικτύου (ElectronicWordofMouth, e-WoM) είναι πολλές φορές πιο πειστική από την παραδοσιακή πληροφόρηση από στόμα σε στόμα και ταυτόχρονα διαχέεται γρήγορα και άμεσα μέσω των χρηστών. Το τελευταίοκεφάλαιο αφορά την έρευνα που διεξήχθη στα πλαίσια της ολοκλήρωσης της παρούσας διατριβής. Στόχο της έρευνας αποτελούσε η μελέτη και καταγραφή της συμπεριφοράς των καταναλωτών (χρηστών κοινωνικών δικτύων) έναντι των κριτικών που βρίσκονταν διαθέσιμες σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. Facebook)ή και τουριστικούπεριεχομένου (π.χ. TripAdvisor), για κέντρα εστίασης, ταξιδιωτικούς προορισμούς και κέντρα αναψυχής. Με βάση τα συμπεράσματα που εξήχθησαν από την εν λόγω έρευνα παρέχεται η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να βελτιώσουν τις δράσεις τους ούτως ώστε να επιτύχουν την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2125
    Collections
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013