Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Δημιουργία νέας και βελτίωση υφιστάμενης επιχείρησης γυμναστηρίου: Ανάλυση σημαντικών παραγόντων ανά ηλικιακή ομάδα

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2015-00387.pdf (4.889Mb)
    Ημερομηνία
    2015-08-21
    Συγγραφέας
    Νικολάου, Στέλιος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον τομέα του αθλητισμού στην Κύπρο και συγκεκριμένα με τον τομέα των γυμναστηρίων. Φέρει τον τίτλο «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΑΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ». Επιχειρεί μέσω της ανάλυσης της βιβλιογραφίας, προηγούμενων ερευνών στον τομέα καθώς και της έρευνας αγοράς, να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα αναφορικά με την σημαντικότητα των παραγόντων που αποτελούν ένα γυμναστήριο, σύμφωνα με την άποψη υφιστάμενων ή δυνητικών πελατών σε αυτά. Έχει σαν στόχο να εντοπίσει τους παράγοντες εκείνους που θεωρούνται σημαντικοί από τους υποψήφιους πελάτες προκειμένου να εγγραφούν ή να ανανεώσουν τη συνδρομή τους σε ένα γυμναστήριο. Για τους σκοπούς της έρευνάς μας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο διαχωρίσαμε σε τέσσερις ενότητες: Α) εγκαταστάσεις, Β) μηχανήματα, Γ) προσωπικό υποδοχής- γυμναστές, Δ) ομαδικά προγράμματα. Κάθε ενότητα περιελάμβανε μια σειρά παραγόντων και ζητήσαμε από τους ερωτώμενους να βαθμολογήσουν σε μια κλίμακα από το 1-5 την σημαντικότητα γι’ αυτούς του κάθε παράγοντα ξεχωριστά. Επιπλέον μια πέμπτη ενότητα περιελάμβανε τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Η ανάλυση των ερωτηματολογίων έγινε μέσω του προγράμματος excel. Πέραν από τα γενικά αποτελέσματα καταλήξαμε και σε ειδικά συμπεράσματα διαχωρίζοντας τους υποψήφιους πελάτες σε 4 ηλικιακές ομάδες (15-25, 26-35, 36-45,46 ετών και άνω) με στόχο να εντοπίσουμε τις ανάγκες της κάθε ομάδας ξεχωριστά. Μετά και την ανάλυση που κάναμε είχαμε τα εξής αποτελέσματα: Ενότητα Α: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν οι ευκολίες πληρωμής συνδρομών. Το ίδιο ισχύει και για τις δυο πρώτες ηλικιακές ομάδες ενώ για τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες σημαντικότερος ήταν ο παράγοντας εξαερισμός. Ενότητα Β: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν η επάρκεια μηχανημάτων. Στις πρώτες δύο ομάδες σημαντικότερος ήταν ο παράγοντας ελεύθερα βάρη. Τα αποτελέσματα για τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες ήταν η επάρκεια μηχανημάτων (36-45) και η ευκολία στη χρήση (46 ετών και άνω). Ενότητα Γ- Υποδοχή: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν η ευγένεια. Ο επαγγελματισμός ήταν για όλες τις ομάδες ο πιο σημαντικός πέραν από την ομάδα 36-45 ετών όπου η ευγένεια ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας. Ενότητα Γ- Γυμναστές: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν ο επαγγελματισμός, παράγοντας ο οποίος θεωρήθηκε ο πιο σημαντικός για όλες τις ομάδες πέραν την ομάδας 15-25 ετών όπου ως πιο σημαντικός παράγοντας θεωρήθηκε αυτός της καθαριότητας. Ενότητα Δ: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν ο εξαερισμός. Ο εξαερισμός επιλέγηκε από την δεύτερη και τρίτη ομάδα ως ο πιο σημαντικός με την πρώτη ομάδα να επιλέγει τον παράγοντα περιβάλλον-ατμόσφαιρα και την τέταρτη τον παράγοντα συμπεριφορά εκπαιδευτών. Τα συμπεράσματα αυτά θα μπορέσουν να αποτελέσουν ένα οδηγό για τον ιδιοκτήτη του γυμναστηρίου ή τον υποψήφιο επενδυτή, προκειμένου σύμφωνα με τα διαθέσιμα μέσα (οικονομικά- υλικά) να στοχεύσει και στους ανάλογους πελάτες.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2030
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013