Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηνικόλας, Γεώργιος
dc.contributor.authorΝικολάου, Στέλιος
dc.contributor.otherNikolaou, Stelios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2015-08-20
dc.date.accessioned2015-08-21T05:54:11Z
dc.date.available2015-08-21T05:54:11Z
dc.date.copyright2015-05
dc.date.issued2015-08-21
dc.identifier.otherMBA/2015/00387el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2030
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία ασχολείται με τον τομέα του αθλητισμού στην Κύπρο και συγκεκριμένα με τον τομέα των γυμναστηρίων. Φέρει τον τίτλο «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΑΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟΥ: ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΗΜΑΝΤΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ». Επιχειρεί μέσω της ανάλυσης της βιβλιογραφίας, προηγούμενων ερευνών στον τομέα καθώς και της έρευνας αγοράς, να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα αναφορικά με την σημαντικότητα των παραγόντων που αποτελούν ένα γυμναστήριο, σύμφωνα με την άποψη υφιστάμενων ή δυνητικών πελατών σε αυτά. Έχει σαν στόχο να εντοπίσει τους παράγοντες εκείνους που θεωρούνται σημαντικοί από τους υποψήφιους πελάτες προκειμένου να εγγραφούν ή να ανανεώσουν τη συνδρομή τους σε ένα γυμναστήριο. Για τους σκοπούς της έρευνάς μας χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο το οποίο διαχωρίσαμε σε τέσσερις ενότητες: Α) εγκαταστάσεις, Β) μηχανήματα, Γ) προσωπικό υποδοχής- γυμναστές, Δ) ομαδικά προγράμματα. Κάθε ενότητα περιελάμβανε μια σειρά παραγόντων και ζητήσαμε από τους ερωτώμενους να βαθμολογήσουν σε μια κλίμακα από το 1-5 την σημαντικότητα γι’ αυτούς του κάθε παράγοντα ξεχωριστά. Επιπλέον μια πέμπτη ενότητα περιελάμβανε τα δημογραφικά χαρακτηριστικά. Η ανάλυση των ερωτηματολογίων έγινε μέσω του προγράμματος excel. Πέραν από τα γενικά αποτελέσματα καταλήξαμε και σε ειδικά συμπεράσματα διαχωρίζοντας τους υποψήφιους πελάτες σε 4 ηλικιακές ομάδες (15-25, 26-35, 36-45,46 ετών και άνω) με στόχο να εντοπίσουμε τις ανάγκες της κάθε ομάδας ξεχωριστά. Μετά και την ανάλυση που κάναμε είχαμε τα εξής αποτελέσματα: Ενότητα Α: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν οι ευκολίες πληρωμής συνδρομών. Το ίδιο ισχύει και για τις δυο πρώτες ηλικιακές ομάδες ενώ για τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες σημαντικότερος ήταν ο παράγοντας εξαερισμός. Ενότητα Β: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν η επάρκεια μηχανημάτων. Στις πρώτες δύο ομάδες σημαντικότερος ήταν ο παράγοντας ελεύθερα βάρη. Τα αποτελέσματα για τις μεγαλύτερες ηλικιακά ομάδες ήταν η επάρκεια μηχανημάτων (36-45) και η ευκολία στη χρήση (46 ετών και άνω). Ενότητα Γ- Υποδοχή: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν η ευγένεια. Ο επαγγελματισμός ήταν για όλες τις ομάδες ο πιο σημαντικός πέραν από την ομάδα 36-45 ετών όπου η ευγένεια ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας. Ενότητα Γ- Γυμναστές: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν ο επαγγελματισμός, παράγοντας ο οποίος θεωρήθηκε ο πιο σημαντικός για όλες τις ομάδες πέραν την ομάδας 15-25 ετών όπου ως πιο σημαντικός παράγοντας θεωρήθηκε αυτός της καθαριότητας. Ενότητα Δ: Σημαντικότερος παράγοντας από το σύνολο του δείγματός μας ήταν ο εξαερισμός. Ο εξαερισμός επιλέγηκε από την δεύτερη και τρίτη ομάδα ως ο πιο σημαντικός με την πρώτη ομάδα να επιλέγει τον παράγοντα περιβάλλον-ατμόσφαιρα και την τέταρτη τον παράγοντα συμπεριφορά εκπαιδευτών. Τα συμπεράσματα αυτά θα μπορέσουν να αποτελέσουν ένα οδηγό για τον ιδιοκτήτη του γυμναστηρίου ή τον υποψήφιο επενδυτή, προκειμένου σύμφωνα με τα διαθέσιμα μέσα (οικονομικά- υλικά) να στοχεύσει και στους ανάλογους πελάτες.el_GR
dc.format.extent224 σ. εικ., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕπιχειρήσεις -- Κύπροςel_GR
dc.subjectBusiness -- Cyprusel_GR
dc.subjectΕπιχειρησιακός σχεδιασμόςel_GR
dc.subjectBusiness planel_GR
dc.titleΔημιουργία νέας και βελτίωση υφιστάμενης επιχείρησης γυμναστηρίου: Ανάλυση σημαντικών παραγόντων ανά ηλικιακή ομάδαel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present study deals with the field of sports in Cyprus and more specifically with the field of gyms. The title is "CREATION OF NEW AND IMPROVEMENT OF UNDERTAKING GYM: ANALYSIS OF IMPORTANT FACTORS BY AGE GROUP”. This study attempts through a bibliographic analysis of the past and market research to draw useful conclusions regarding the importance of the factors that consist a gym, according to existing or potential customers. Its goal is to spot the factors considered the most important for potential customers in order to enroll or existing customers to renew their subscription. For the purposes of the current study, a questionnaire was used, which was divided in four units: A) premises B) machines C) reception staff-trainers D) group programs. Each unit contains some factors which needed to be scored from 1-5 according to the importance they had for the person asked. In addition, another unit contained demographic characteristics. The analysis of the questionnaire results was made through the excel program. Beyond the general results, we also drew some more specific results by dividing the potential customers into four age-groups (15-25, 26-35, 36-45, 46+) in order to underline the needs of each age group. The results we obtained after the analysis are: Unit A: the most important factor for the entire sample was the installment payment method. The same applies for both the first and second age groups. For the last age group, the most important factor was the ventilation. Unit B: the most important factor for the entire sample was the sufficiency of machines. For the first and second age group the most important factor was free weights. For the age group 36-45 was the sufficiency of machines and for the age group 46+ was the easy to use factor. Unit C-reception: the most important factor for the entire sample was the politeness. For all the age groups the most important factor was the professionalism, except for the last age group where the most important factor was the politeness of the staff. Unit C-trainers: the most important factor for the entire sample was the professionalism. The same applies for all the age groups except for the age group 15-15 where the most important factor was the cleanliness. Unit D: the most important factor for the entire sample was the ventilation. The second and third age grouped also scored this factor as the most important. The first age group chose the factor environment-atmosphere as the most important and the fourth age grouped chose the factor trainers’ behavior. In conclusion, we believe that these results could be a useful tool for a gym owner or a potential investor, where according to their funds, can focus on a speific target group.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record