Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Εφαρμογές του μάρκετινγκ στη σχεδίαση, εκτέλεση και προβολή του εν ειρήνη κοινωνικού έργου των Ενόπλων Δυνάμεων

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    MBA-2015-00303.pdf (3.306Mb)
    Ημερομηνία
    2015-07-17
    Συγγραφέας
    Κουλέτσης, Δημήτριος
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Οι Ένοπλες Δυνάμεις (ΕΔ) διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο που έχει να κάνει με την παροχή κοινωνικού έργου. Κοινωνικό έργο παρέχουν όλοι οι στρατοί του κόσμου. Οι μη επικερδείς οργανισμοί εφαρμόζουν διάφορες τακτικές που αποσκοπούν στην προβολή του έργου τους και παράλληλα οι επιχειρήσεις εφαρμόζουν τακτικές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (ΕΚΕ). Οι πολίτες επιζητούν περαιτέρω εμπλοκή των ΕΔ στο κοινωνικό έργο. Οι περισσότεροι γνωρίζουν τις πλέον προβαλλόμενες από τα ΜΜΕ κοινωνικές δράσεις. Το μάρκετινγκ ως επιστήμη απουσιάζει από αυτό που λέγεται παροχή κοινωνικού έργου από τις ΕΔ. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις δυνατότητες εφαρμογής των βασικών στρατηγικών – πρακτικών του μάρκετινγκ στην παροχή του κοινωνικού έργου από τις ΕΔ. Η μεθοδολογία που θα ακολουθηθεί περιλαμβάνει, την περιγραφή της τρέχουσας κατάστασης βασισμένη σε δευτερογενή δεδομένα, ως προς το εν ειρήνη κοινωνικό έργο των ΕΔ, τη διεξαγωγή έρευνας με τη χρήση ερωτηματολογίου για συλλογή πρωτογενών πληρο-φοριών ως προς τη γνώση των πολιτών για το προαναφερθέν έργο, και τέλος τη χρήση των θεωριών μάρκετινγκ για την εφαρμογή τους στην οργάνωση και προβολή του κοινωνικού έργου των ΕΔ. Η έρευνα και η προσέγγιση της κοινωνικής προσφοράς των ΕΔ μέσω του μάρκετινγκ, μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη βελτιστοποίηση του παρεχομένου κοινωνικού έργου και στην προβολή του, δημιουργώντας παράλληλα μια νέα μορφή μάρκετινγκ κρατικών υπηρεσιών. Οι ΕΔ θα πρέπει να οργανώσουν κατάλληλη διεύθυνση με σωστή δομή, η οποία θα χειρίζεται τα θέματα κοινωνικής προσφοράς. Οι έρευνες θα πρέπει να είναι ο φάρος των στρατηγικών – τακτικών του μάρκετινγκ. Το προσωπικό θα πρέπει να κινητροποιηθεί και να εκπαιδευτεί κατάλληλα. Θα πρέπει να αναζητούνται συνεργασίες με άλλους οργανισμούς, να ενεργοποιηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, να αναζητηθεί το κατάλληλο μίγμα προώ-θησης και να αφομοιωθούν πρακτικές ΕΚΕ. Τέλος, η παρούσα εργασία θα πρέπει να αποτε-λέσει τη βάση για περαιτέρω επιστημονική διερεύνηση των εφαρμογών του μάρκετινγκ στο κοινωνικό έργο των ΕΔ.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/1937
    Συλλογές
    • Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΕΛΛ + ΑΓΓ) / (MBA) Master of Business Administration (in Greek and English)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013